andere alternatief voor kazzaa?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iK1987

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
Berichten
70
helow :)
Ik heb een nieuwe computer YESYES :D Alleen ik zou graag een andere programma willen dan kazzaa omdat ik heb gehoord dat er op kazzaa veel troep zit (dit weet ik ook uit ervaring hoor).

Weet er iemand een goed alternatief voor kazzaa? Ik download veel liedjes en films ben ik ook van plan te downloaden. En dan graag downloaden ZONDER virussen, of zo min mogelijk.

Alvast bedankt ;)
 
Edonkey en bittorent netwerk vind ik erg te pruimen.(het weer vandaag ook btw :D )
 
en is dat ook even snel als kazzaa? en zijn er veel liedjes op te vinden?
 
edonkey: niet de snelste maar erg veel te vinden, 95%+ virusvrij. Alles is hier wel te vinden.
bittorrent: snelste p2p netwerk momenteel, geindexeerd door sites met trackerlinks, vooral veel films, iso's, soms als alternatieve download voor http of ftp gebruikt.
 
en je hoeft dan ook niet per se te sharen? want dat was bij dc++ ofzo wel het geval, en bij emule ook geloof ik. Maar dat weet ik niet zo cker
 
Geplaatst door iK1987
en je hoeft dan ook niet per se te sharen? want dat was bij dc++ ofzo wel het geval, en bij emule ook geloof ik. Maar dat weet ik niet zo cker

Bij BitTorrent ben je, als je een bestand downloadt, de stukjes die je al hebt gedownload tegelijkertijd ook aan het uploaden.

Bij Soulseek kun je wel downloaden zonder te uploaden, maar de meeste gebruikers stellen dat niet op prijs en zullen de "ban user" knop indrukken. Wil je leechen (nemen zonder te geven), kom dan alsjeblieft niet op Soulseek.

Als je niet wilt sharen, moet je ook niet van p2p-netwerken gaan downloaden, naar mijn mening.
 
kwil best sharen hoor alleen bij dc++ mog je niet eens downloaden als je minder dan x mb had om te sharen geloof ik
 
Geplaatst door iK1987
kwil best sharen hoor alleen bij dc++ mog je niet eens downloaden als je minder dan x mb had om te sharen geloof ik

klopt idd, DC is voor alsnog het enige netwerk wat op deze manier controleert. Elke hub heeft z'n eigen eisen, daarom gebruik ik het zelf ook niet, dan gebruik ik irc liever ;)

Ook bij emule is niet uploaden uitgesloten trouwens, zelfde reden als bij bittorrent. Bittorrent controlleert daarbij nog of je wel een minimale 1 op 1 deelverhouding presteerd. (daarom is het waarschijnlijk ook zo snel(?))
 
Laatst bewerkt:
limewire

IK had eerst ook kazaa, mijn pc liep toen steeds vast nu heb ik limewire (volgens mij is kazaa door hun overgenomen) en nu heb ik nergens meer last van. En er is ook zeer veel te vinden

Sjors
 
GIJ ZULT SHAREN!

En ja, daarom is bittorrent zo snel, lang leven degene die bittorrent heeft gemaakt!, met de abc-client van bittorrent kan je als het goed is de maximum down/upload speed instellen, maar dat weet ik niet zeker......
 
Geplaatst door buffy
Mijn favorieten zijn al genoemd:

- voor muziek: Soulseek


Die gasten op Soulseek zijn vet onvriendelijk... ik vraag ze hoedat ik in een ''room'' moet zoeken en meteen word ik door iedereen in die groep geband omdat 1 iemand daar toevallig niet van n00bs hield..... dat zuigt!
 
Ik gebruik nu een paar maanden vol tevreden eMule! Werkt top, het gaat alleen niet zo snel als kazaa. 1 keer een fake-bestand gehad, dat was toen ik The Day After Tomorrow wilde downen. Was een of andere Franse film. :confused:
 
Geplaatst door Stinuz


Die gasten op Soulseek zijn vet onvriendelijk... ik vraag ze hoedat ik in een ''room'' moet zoeken en meteen word ik door iedereen in die groep geband omdat 1 iemand daar toevallig niet van n00bs hield..... dat zuigt!

Ik gebruik die rooms gewoon niet. Op het forum van Soulseek zijn trouwens ook een paar van die onvriendelijke figuren actief, vooral in het deel over technical issues. Maar ik moet zeggen dat ik op Soulseek vaak erg leuke contacten heb met mensen van wie ik download en die van mij downloaden.
 
dus als ik het goed heb
bittorrent voor de films enzo
en soulseek voor de muziek
en dan niet in de rooms gaan omdat ze er onvriendelijk zijn

Trouwens dat limewire is dat snel en ook virusvrij?
 
Geplaatst door T._de_vries
Ik gebruik nu een paar maanden vol tevreden eMule! Werkt top, het gaat alleen niet zo snel als kazaa. 1 keer een fake-bestand gehad, dat was toen ik The Day After Tomorrow wilde downen. Was een of andere Franse film. :confused:

Heb je waarschijnlijk de zoekfunctie van emule gebruikt en geen links van een site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan