Andere installatie dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat hem maar even zo staan, het kan wel even tijd nodig hebben :) Als er na 15 minuten geen vooruitgang in zit kun je eventueel herstarten.

Laat hem maar even zo staan, het kan wel even tijd nodig hebben :) Als er na 15 minuten geen vooruitgang in zit kun je eventueel herstarten.

klopt, het is me gelukt.

En ik heb me oude snelle laptop weer terug:D

Bedankt voor jullie heb mrmusic en llevering!!:thumb:

Graag gedaan en....veel plezier weer met je laptop! :thumb:

hmm, de laptop werkt wel weer lekker snel.

Alleen doet ie bij het opstarten erg raar en duurt het ontzettend lang(5min)
Het balkje wat je bij het opstarten te zien krijgt samen met "microsoft corporation" staat helemaal rechts in het midden van het beeld, en is ook veel groter dan normaal. als dit balkje verdwenen is krijg ik een tijd lang(ong 3 min) helemaal donderblauw beeld, en dan doet hij een tijdje ook helemaal niks.
Hoe kan dit verholpen worden?

Goed om te horen dat het gelukt is, maar jammer dat het starten nog moeizaam gaat. Helaas geen kant en klare oplossing. Wel vond ik een heel uitgebreid blog van iemand over hoe zijn Vista weer snel kreeg. De gegevens die met die tools verzameld worden kun je ook gebruiken om te kijken waar Vista in jouw specifieke geval op hangt, als Engels geen probleem is dan is dit een aanrader:
http://alinconstantin.blogspot.com/2008/06/speeding-up-windows-vista-boot-and.html

Hmm dit is toch wel lastig te begrijpen.
Vooral omdat het daar voor een Engelse versie van Vista wordt uitgelegd en ik een Nederlandse versie heb.
Vooral dat gedeelte met die opdrachtprompt kan ik niet voor elkaar krijgen.

Zelf heb ik ook een laptop uit de Asus F5 serie. Volgens mij is Windows EMS setup inderdaad herinstalleren, maar het is alweer een tijdje geleden.

Verder een tip bij mijn laptop was er na de installatie gelijk een proces dat 60% gebruikte. Als je dat proces even googled kun je het gelijk oplossen. Dat scheelt je weer afvragen waarom je batterij zo snel leeg is en de computer af en toe zo traag aan voelt :)

Kijk ook even in taakbeheer of bovenstaande van toepassing is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan