tho0omas
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2011
- Berichten
- 26
Hallo,
In december heb ik een 2 jarig abbonement afgesloten met de Nokia n8.
Ik heb hem nu dus 4 maanden, en heb hem al 3 keer voor reparatie naar de winkel moeten brengen (elke keer was ik hem weer 3 weken kwijt).
Nu is hij dus weer kapot. Kan ik niet gewoon een andere mobiel krijgen, omdat ze me een product hebben geleverd die om de 2 weken weer kapot gaat? (en dan bedoel ik niet een nieuwe nokia n8, maar een ander type )
Wat zijn mijn rechten hier?
alvast bedankt :thumb:
In december heb ik een 2 jarig abbonement afgesloten met de Nokia n8.
Ik heb hem nu dus 4 maanden, en heb hem al 3 keer voor reparatie naar de winkel moeten brengen (elke keer was ik hem weer 3 weken kwijt).
Nu is hij dus weer kapot. Kan ik niet gewoon een andere mobiel krijgen, omdat ze me een product hebben geleverd die om de 2 weken weer kapot gaat? (en dan bedoel ik niet een nieuwe nokia n8, maar een ander type )
Wat zijn mijn rechten hier?
alvast bedankt :thumb: