Andere programma als Fraps

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
1.895
Ik gebruik momenteel Camtasia Recorder en Studio om mijn beeldscherm op te nemen en om te editten. Ik ben vandaag overgestapt van Camtasia Studio naar Sony Vegas. Maar nu zit ik met een probleem. Ik heb nu geen programma meer om dingen mee op te nemen. Camtasia Recorder neemt alles in HD op en slaat het op als een bestandstype dat Sony Vegas niet ondersteund. Als ik het formaat convert met FormatFactory, valt het beeld weg en blijft alleen het geluid over als ik het in Vegas open. Als ik het gewoon in mijn media player open, is de kwaliteit zeer slecht. Dus ik heb duidelijk een nieuw programma nodig om mee op te nemen. Nou had ik ook Fraps. Maar die staat alleen toe om in game op te nemen en ik heb ook bureaublad enzo nodig. Dus kent iemand een goed programma die in HD 720p opneemt zoals fraps en Camtasia Recorder? Maakt niet uit of het gratis of betaald is. Hij bestandtype moet in ieder geval moeten kunnen worden geopend in Sony Vegas.
 
weet niet zeker mar volgensmij kan dat met hypercam wel. alleen weet ik dus niet of die in hoge kwaliteit op kan nemen
 
Nee hypercam al helemaal niet. Slecht programma vind ik het zelf. Toch bedankt voor je snelle antwoord :thumb:
 
mar je kan via camtasia studio wel exporten als avi en andere bekende videobestanden.
 
@IvoGer

Nee sorry maar dit is niet wat ik zoek. Ik wil graag mijn beeldscherm opnemen. Toch bedankt voor je reactie.

@greacus
Camtasia exporten als avi...? Hoe dan?
 
Na wat zoeken ben ik er achter gekomen dat je inderdaad gelijk na het opnemen je opnamen kan opslaan als Avi. Heb de kwaliteit nog niet bekeken maar dat zal wel goed zijn. In ieder geval bedankt, en deze vraag zet ik op opgelost! :thumb:
 
Uhm, nee. Dit gaat hem toch niet worden. Als ik de avi in Sony Vegas invoeg, krijg ik toch alleen maar geluid en geen beeld... Als ik het gewoon afspeel met VLC Player krijg ik top kwaliteit video met beeld... Heel vreemd. Ondersteund Sony Vegas avi wel?

EDIT: Sony Vegas ondersteund avi weldegelijk. Want Fraps neemt ook in avi op, maar daar heb ik geen problemen mee! Hoe kan dit nou? Wat ik het verschil?
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar ik heb het geconvert naar mp4 en het is echt slechte kwaliteit geworden.
 
ik bedoel exporten als mp4 uit camtasia, want camtasia kan:

Produce to a variety of formats

MP4/FLV/SWF - Flash player compatible
M4V for iPad/iPod/iPhone/iTunes
AVI for CD/DVD/lossless export
Silverlight-compatible WMV
MOV for QuickTime
RM - RealMedia
Animated GIF
MP3 - Audio only

(link)
 
Laatst bewerkt:
Heel vreemd maar ik kan dat niet vinden. Misschien moet ik morgen even verder kijken. Heb het nog niet echt helemaal 100% bekeken... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan