AOE II lbrited.ttf

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart313131

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2009
Berichten
4
Goedemiddag,

het kan zijn dat het overdreven is om een topic hiervoor aan te maken maar ik zit even ergens mee. Ik heb precies hetzelfde probleem als X26 schreef in september:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Age of Empires II] Installatie stopt bij .TTF bestanden

Goedendag,
ik probeer zojuist 'Age of Empires 2 the age of kings' te installeren maar dit lukt niet. Je hebt in het installatiemenu een keuze uit Typical Setup (normaal) en Full Setup (uitgebreider). Als ik Typical Setup kies, dan gaat hij installeren en blijft hij haken bij 6% bij het kopieren van het bestand LBRITED.TTF. Als ik Full Setup kies dan blijft hij haken bij 51% bij het kopieren van het bestand LBRITEDI.TTF.
Weet iemand wat ik hiermee moet want ik wil graag Age of Empires 2 Gaan spelen

Edit: Het is trouwens een LEGALE versie, ik heb de Gold edition Expension pack gekocht.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de collecters edition gekocht, geheel legaal, en ook bij mij stopt het installeren op 'typical' bij 6% bij het bestand lbrited.ttf. Nou schrijft x26 dat het probleem is opgelost door loonytune, alleen ik zie niet hoé dat probleem dan is opgelost.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Misschien krassen/vlekken op de schijf? Is het een origineel spel? Lijkt er namelijk op dat je cd/dvd drive de cd/dvd niet goed kan lezen.
 
hij is helemaal nieuw, zonder krassen. Blijkbaar was er voor x26 een vrij simpele oplossing, en ik zou deze ook graag hebben :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan