AoE3 kan niet op LAN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawn

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
7
Ik heb ook een illegale AoE3, deze werkt wel via LAN kabel. Laatst probeerde ik met een vriend via Hamachi een LAN verbinding te maken, we hebben precies dezelfde versie, maar hij geeft altijd de foutmelding Failed to Join Game. Ik heb een router
Weet iemand wat deze foutmelding veroorzaakt?

Bij voorbaat dank.
 
Koop het spel zou ik zeggen.

We mogen je hier niet helpen met illegale dingen.
 
Koop het spel zou ik zeggen.

We mogen je hier niet helpen met illegale dingen.

Wat eens onzin, dan heb jij de regels niet goed gelezen...

We mogen mensen niet helpen door het aanbieden van links naar cr@cks en $erials om zo een illegaal verkregen spel werkend te krijgen.

We mogen wel helpen als degene problemen met een spel heeft ook al is het een illegaal spel...
 
Toevalling weet ik dat dit probleem te maken heeft met het feit dat het een illegale versie is.
Dus we moeten hem helpen om een illegale versie werkend te krijgen?
 
Hoe de **** weet jij dat nou weer? Ik zal je vertellen.. het heeft niets te maken met het feit dat ie illegaal is, t spel móet zelfs gekopieerd zijn om via LAN te spelen, anders geeft ie de foutmelding dat je niet dezelfde versie hebt. En dat is gewoon waar. Het ligt aan de instellingen van of mijn router, of firewall.. ik heb alleen geen flauw idee welke instellingen:D
 
serial

waarschijnlijk licht dit aan het feit dat jullie allebij de zelfde serial hebben :confused: :thumb: :p
 
Hoe de **** weet jij dat nou weer? Ik zal je vertellen.. het heeft niets te maken met het feit dat ie illegaal is, t spel móet zelfs gekopieerd zijn om via LAN te spelen, anders geeft ie de foutmelding dat je niet dezelfde versie hebt. En dat is gewoon waar. Het ligt aan de instellingen van of mijn router, of firewall.. ik heb alleen geen flauw idee welke instellingen:D

Heb je er mischien ook al aangedacht dat er ook meerder versie zijn?

http://www.agecommunity.com/gameUpdates.aspx
 
Toch even voor de duidelijkheid dit quoten:
Helpmij Regels zei:
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Het kan zijn dat AoE wordt geblokkeerd door een firewall, je zult waarschijnlijk op de site van AoE wel een poortnummer vinden en anders kun je proberen via de firewall het programma (in dit geval het spel) toegang te geven tot "de buitenwereld."

Daarnaast kan het, zoals Robert zegt, ook zijn dat jullie versies niet kloppen.

Wellicht kun je google eens raadplegen met de zoekterm "Failed to Join Game age of empires", er is vast wel iemand die dat probleem ook tegen is gekomen...
 
OK Ik heb zelf ook Age3 gespeeld (op hoog niveau) ben echter gestopt vanwege poor gameplay dat het heeft.

Waar het om gaat bij LANgaming, zijn de routers in principe. Er is geen sprake van internet **** of what so ever, het gaat hier puur om de routers. Ook met gekopieerde edities (kortom; LAN met mekaar gamen op 1 cdkey) is gewoon mogelijk, omdat de cdkey pas een rol gaat spelen wanneer je online komt (en dan alsnog, heeft ES een regeling hiervoor gemaakt dat dat al bij het inloggen niet mogelijk is, je registreert een nickname op je serial/cdkey).

Anyways, ik weet niet HOE, maar er is zo'n site voor waar je je router settings kan aanpassen, en waar ze uitleggen welke poorten er PRECIES opengezet moeten worden.

GL with it! Take care, Legend
 
Is de hamachi netwerk verbinding wel correct tot stand gekomen?
dan heb je namelijk een VPN verbinding lopen waardoor je totaal nix meer met de routers te maken hebt.
Je kunt het dan beter zoeken in de windows firewall.

Daarnaast moet je wel verbinding maken met het Hamachi IP adres van de ander
 
Ik heb verbinding gemaakt met het Hamachi IP van mn vriend, lukt alleen niet :confused: Hij geeft geen Version Mismatch meer, dus dat is al opgelost. Enige probleem is dat ie Failed to Join Game. Ik heb btw al ff gegoogled, maar die foutmelding vindt 'ie niet, althans niet in enige zinnige vorm;) Windows Firewall staat uit, zoöok Norton.
 
Installeer (allebij) aoe opnieuw misschien dat dat helpt...... :) (ik ken aoe verder niet maar ik zag hamachi daarom mijn reactie :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan