flederflick
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jun 2008
Hallo iedereen,
Ik ben nu al 2 uur aan het googlen en ik kom er niet uit.
Het volgende is aan de hand.
Ik heb sinds kort een php website.
Ik heb daarin een menu zitten die ik via een include toevoeg aan diverse php pagina's.
Dit doe ik natuurlijk zodat ik niet op elke pagina apart het menu moet aanpassen wanneer ik het menu wil aanpassen over de hele website.
Nu heb ik sinds kort PHPGB2 op mijn website draaien en die wil ik integreren in mijn eigen website met bijbehorende layout.
Ik probeer dus mijn headers, menu en footers om phpgb te krijgen.
phpgb maakt gebruik van tpl files en daar beginnen voor mij de problemen.
Ik heb de meeste layout om de pagina's heen gekregen maar zodra ik de header probeer toe te voegen via
gaat het fout.
De header.inc code bestaat uit niets anders dan een paar
. Gewoon standaard HTML code dacht ik.
Maar wanneer ik de pagina upload dan krijg ik niets te zien op de plek waar normaal mijn header weergegeven wordt.
Hebben jullie een idee waar ik de fout in ga?
Alvast bedankt,
Sidney
Ik ben nu al 2 uur aan het googlen en ik kom er niet uit.
Het volgende is aan de hand.
Ik heb sinds kort een php website.
Ik heb daarin een menu zitten die ik via een include toevoeg aan diverse php pagina's.
Dit doe ik natuurlijk zodat ik niet op elke pagina apart het menu moet aanpassen wanneer ik het menu wil aanpassen over de hele website.
Nu heb ik sinds kort PHPGB2 op mijn website draaien en die wil ik integreren in mijn eigen website met bijbehorende layout.
Ik probeer dus mijn headers, menu en footers om phpgb te krijgen.
phpgb maakt gebruik van tpl files en daar beginnen voor mij de problemen.
Ik heb de meeste layout om de pagina's heen gekregen maar zodra ik de header probeer toe te voegen via
Code:
<?php include('../../header.inc'); ?>
De header.inc code bestaat uit niets anders dan een paar
Code:
<div id='logo'></div>
Maar wanneer ik de pagina upload dan krijg ik niets te zien op de plek waar normaal mijn header weergegeven wordt.
Hebben jullie een idee waar ik de fout in ga?
Alvast bedankt,
Sidney