Apparaatbeheer in Windows 7 is leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andreee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
3
I.v.m. een scanner probleem wilde ik de driver verwijderen en opnieuw installeren. Als ik echter apparaatbeheer opstart zie ik geen enekele driver. Het hele window is leeg. Verder doet de PC het prima maar ik wil graag mijn apparaatbeheer terug. Heeft iemand een idee ?
Ik heb Windows 7 Home Premium, 32 bit
 
Herstelpunt terugzetten van vóór deze problemen.

Tijs.
 
Herstelpunt terugzetten van vóór deze problemen.

Tijs.

Ik weet niet wanneer het probleem is opgetreden omdat ik niet dagelijks in Apparaatbeheer kijk. Ik heb systeemherstel uitgevoerd en ben zover mogelijk teruggegaan. Aapparaatbeheer werkt dan wel maar een heleboel andere programma's of applicaties weer niet en ben dan nog verder van huis. Met veel moeite weer teruggegaan naar 26 september en wacht het volgende advies af.
 
Tsja, zolang jij niet weet wanneer het probleem is opgetreden én je niet weet waarom het probleem is gekomen (zou dus vrolijk aan ondertussen geïnstalleerde software kunnen liggen) zou ik gewoon teruggaan naar dat herstelpunt van toen het wél werkte en de applicaties die daarna zijn geïnstalleerd opnieuw installeren en instellen. Natuurlijk na elke geherinstalleerde applicatie kijken of Apparaatbeheer nog alles weergeeft, zodat je wellicht een 'boosdoener' kunt traceren.

Overigens zou je probleem aan een niet-gestarte Plug&Play service kunnen liggen, maar ook die service is niet 'zomaar' te repareren (zeker als er (scanner) apparaat-problemen zijn, zoals door jou aangegeven). Ook in dat geval een herstelpunt terugzetten. Wellicht zou het genoeg zijn om zover terug te gaan als vóór de (driver-)installatie van die scanner.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan