apps direct naar SD downloaden LG-E400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knientje

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Berichten
102
Ik ben inmiddels al zover dat ik mijn gsm geroot gekregen heb, maar door het veel te kleine interne geheugen (ik kan niks meer wissen) krijg ik een paar apps niet gedownload
Dus probeer ik deze tutorial te volgen.
So far, so good, die JDK is gelukt, het downloaden van de ADT-bundle voor Windows ook, maar als ik dan het zip-bestand probeer uit te pakken wordt er steeds om een wachtwoord gevraagd en dat wachtwoord is dus nergens te vinden.
Heeft iemand de juiste zip-file? Het moet die zijn voor Windows XP Home 32-bits versie
Dank joe verrie muts
 
Ik kan dat bestand gewoon uitpakken, geen enkel probleem en ik heb geen wachtwoord nodig.

Heb het zojuist ook even op windows geprobeerd met winrar

In linux gebruikte ik "Archive manager" (standaard).
 
Ik ben er bijna, uitpakken probeerde ik met de unzipper van Windows XP zelf, dat lukt dus niet, met 7-zip is het dus wel gelukt.
Volgende probleem als ik in het opdrachtpromptscherm adb devices typ komt er mooi LGOTMS396b17 te staan.
Aangezien het met LG begint, ga ik er vanuit dat dat mijn telefoon is.
Geef ik dan echter deze opdracht:adb shell pm getInstallLocation krijg ik device not found
USB foutopsporing is aangezet. Of dat er iets mee te maken heeft, weet ik niet, maar daarom vraag ik het ook hier :)

Edit: het werkt nu wel. Hoorde een paar keer het belletje van het loskoppelen van de USB-kabel (ik zat er alleen niet aan :confused:) maar dat gebeurt wel vaker op dit antieke ding
Nog eens edit: gelukt :shocked:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan