ares

Status
Niet open voor verdere reacties.

3serie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2005
hallo, sinds een paar dagen blijft ares maar zoeken als ik een zoekopdracht geef. Hij loopt minuten lang door zonder zoekresultaat. Wat is er aan de hand??

Heb je op dat moment wel verbinding met ares (zie de balk boven in het scherm)?
Als je iets zoekt, zoek je dan iets wat niet vaak voorkomt of bijvoorbeeld naar een liedje van marco borsato (probeer dat anders een keer om te kijken of die dat wel vind)?

Nee er staat "maakt verbinding". Logisch dat hij niks kan vinden dus. Maar wat nu dan??
Geplaatst door rve123
Heb je op dat moment wel verbinding met ares (zie de balk boven in het scherm)?
Als je iets zoekt, zoek je dan iets wat niet vaak voorkomt of bijvoorbeeld naar een liedje van marco borsato (probeer dat anders een keer om te kijken of die dat wel vind)?

Nu moeten we zien te ontdekken wat de rede daarvan is.

-Heb je een firewall die ares blockeerd?
-Heb je een router die ares blockeerd (of de poort van ares)?
-Staat de instelling automatisch verbinden wel aangevinkt (behalve als je zelf op verbinden wilt klikken)?

Ares is er bij mij ook op een gegeven moment mee gestopt, niks speciaals geinstalleerd ofzo hoor. Het is nu eenmaal een eigenwijs programma.:D

Mvg, James:cool:

Is het bij jou toen nog gelukt om het op te lossen of ben je overgestapt naar een ander programma?

Ik gebruikte het naast bearshare. Nu gebruik ik nog enkel bearshare. Ares nog niet geherinstalleerd, niet echt nodig, want ik gebruik toch eerst bearshare, en als ik het daar niet kan vinden, dan gebruik ik Ares. (niet dat dat ooit iets meer heeft gevonden als Bearshare hoor.)

Hallo, ik heb Norton Personal Firewall en die staat geactiveerd, maar dat is al zo sinds ik Ares heb en toen heeft 'ie ook gewoon gelopen. Ik heb deze toch even uitgeschakeld maar krijgt nog steeds geen verbinding.
Verder heb ik geen router, ik weet ook niet precies wat dat is. En in het config scherm staat aangevinkt dat Ares direct verbinding moet maken als ik het open.

Verder is er nog iets geks aan de hand en wel dit, als ik Ares nog eens wil openen als ik hem aleens heb gebruikt en afgesloten dan gaat hij wel onder in de taakbalk staan als zijnde in gebruik maar er komt niks, je blijft gewoon het bureaublad zien.

alweer alvast bedankt.

Geplaatst door rve123
Nu moeten we zien te ontdekken wat de rede daarvan is.

-Heb je een firewall die ares blockeerd?
-Heb je een router die ares blockeerd (of de poort van ares)?
-Staat de instelling automatisch verbinden wel aangevinkt (behalve als je zelf op verbinden wilt klikken)?

Dus bearshare is vlgs jou beter/fijner? Waar/hoe kan ik die downloaden?

Geplaatst door James007
Ik gebruikte het naast bearshare. Nu gebruik ik nog enkel bearshare. Ares nog niet geherinstalleerd, niet echt nodig, want ik gebruik toch eerst bearshare, en als ik het daar niet kan vinden, dan gebruik ik Ares. (niet dat dat ooit iets meer heeft gevonden als Bearshare hoor.)

Hier de gratis versie. Wel Adware, maar die kan je er met Adaware of Spybot of MS AntiSpy wel afgooien.
Voor de betaalde versie, zonder adware, kijk je op www.bearshare.com :)

heb zelfde probleem met ares gehad...
toen ik nieuwere versie geïnstalleerd heb, was probleem opgelost... klik

Als je dat doet, vergeet dan niet NavExcel en SearchBar af te vinken bij de te installeren producten. Ares geeft je de kans om die Adware-sponsors buiten spel te zetten, vergeet ze vooral niet te nemen. Kzeg het maar even voor al wie van plan is Ares te (her)installeren.

Mvg, James:)

Geplaatst door James007
Als je dat doet, vergeet dan niet NavExcel en SearchBar af te vinken bij de te installeren producten. Ares geeft je de kans om die Adware-sponsors buiten spel te zetten, vergeet ze vooral niet te nemen. Kzeg het maar even voor al wie van plan is Ares te (her)installeren.

Mvg, James:)

deze versie is een lite versie, dus normaal zouden alle sponsors hier moeten weg zijn, of vergis ik me nu?
ik heb er alleszins geen last van...

Misschien heb je ze uitgevinkt tijdens de installatie.
Er zijn wel 2 versies van Ares. Je vindt ze hier.
Lite is voor 98 en Me.
Regular is voor 2000 en XP, niet zoveel groter als lite + Nogmaals, de sponsers afvinken tijdens de installatie en er wordt geen adware/spyware geinstalleerd.

Kheb het ff gecheckt, bij de lite-versie is er geen mogelijkheid om de sponsors af te vinken. Maar ik denk dat er ook geen sponsors bijzitten. Alhoewel er even goed boven staat. gesponsord door NavExcel....

Wat heb je, XP?

Geplaatst door James007
Misschien heb je ze uitgevinkt tijdens de installatie.
Er zijn wel 2 versies van Ares. Je vindt ze hier.
Lite is voor 98 en Me.
Regular is voor 2000 en XP, niet zoveel groter als lite + Nogmaals, de sponsers afvinken tijdens de installatie en er wordt geen adware/spyware geinstalleerd.

Kheb het ff gecheckt, bij de lite-versie is er geen mogelijkheid om de sponsors af te vinken. Maar ik denk dat er ook geen sponsors bijzitten. Alhoewel er even goed boven staat. gesponsord door NavExcel....

Wat heb je, XP?

ja ik heb xp prof, denk niet dat ik bij installatie iets heb uitgevinkt... maar zoals je al zegt, dat mapje NavExcel ben ik inderdaad wel tegengekomen bij mijn program files, gewoon verwijderd... zit dus idd wel beke spyware is... raar dat ad-aware of spybot dit niet als spyware zag...

Bedankt voor de tip en de link. Ares loopt weer.

Geplaatst door megarainman
heb zelfde probleem met ares gehad...
toen ik nieuwere versie geïnstalleerd heb, was probleem opgelost... klik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan