Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door rve123
Heb je op dat moment wel verbinding met ares (zie de balk boven in het scherm)?
Als je iets zoekt, zoek je dan iets wat niet vaak voorkomt of bijvoorbeeld naar een liedje van marco borsato (probeer dat anders een keer om te kijken of die dat wel vind)?
Geplaatst door rve123
Nu moeten we zien te ontdekken wat de rede daarvan is.
-Heb je een firewall die ares blockeerd?
-Heb je een router die ares blockeerd (of de poort van ares)?
-Staat de instelling automatisch verbinden wel aangevinkt (behalve als je zelf op verbinden wilt klikken)?
Geplaatst door James007
Ik gebruikte het naast bearshare. Nu gebruik ik nog enkel bearshare. Ares nog niet geherinstalleerd, niet echt nodig, want ik gebruik toch eerst bearshare, en als ik het daar niet kan vinden, dan gebruik ik Ares. (niet dat dat ooit iets meer heeft gevonden als Bearshare hoor.)
Geplaatst door James007
Als je dat doet, vergeet dan niet NavExcel en SearchBar af te vinken bij de te installeren producten. Ares geeft je de kans om die Adware-sponsors buiten spel te zetten, vergeet ze vooral niet te nemen. Kzeg het maar even voor al wie van plan is Ares te (her)installeren.
Mvg, James![]()
Geplaatst door James007
Misschien heb je ze uitgevinkt tijdens de installatie.
Er zijn wel 2 versies van Ares. Je vindt ze hier.
Lite is voor 98 en Me.
Regular is voor 2000 en XP, niet zoveel groter als lite + Nogmaals, de sponsers afvinken tijdens de installatie en er wordt geen adware/spyware geinstalleerd.
Kheb het ff gecheckt, bij de lite-versie is er geen mogelijkheid om de sponsors af te vinken. Maar ik denk dat er ook geen sponsors bijzitten. Alhoewel er even goed boven staat. gesponsord door NavExcel....
Wat heb je, XP?
Geplaatst door megarainman
heb zelfde probleem met ares gehad...
toen ik nieuwere versie geïnstalleerd heb, was probleem opgelost... klik
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.