tomdb
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2008
Hallo,
ik heb weer is een probleempje
.
Het gaat om het volgende, ik wil graag als iemand iets besteld op mijn website, dat er naar die persoon een mailtje wordt gestuurd. Tot daar gaat het allemaal goed, behalve dat de afzender Nobody wordt, wat natuurlijk mijn naam moet worden...
Maar dan wil ik ook nog, dat het formulier dat ingevuld is naar mij wordt verzonden, maar dan geeft ie een foutmelding:
Hieronder de code:
De foutmelding: Warning: mail() expects parameter 3 to be string, array given in /home/a3684516/public_html/form_post.php on line 71
Dus mijn vragen:
Hoe kan ik voor de afzender zorgen en hoe kan ik zorgen dat ik het formulier ($_POST) binnen krijg?
ik heb weer is een probleempje

Het gaat om het volgende, ik wil graag als iemand iets besteld op mijn website, dat er naar die persoon een mailtje wordt gestuurd. Tot daar gaat het allemaal goed, behalve dat de afzender Nobody wordt, wat natuurlijk mijn naam moet worden...
Maar dan wil ik ook nog, dat het formulier dat ingevuld is naar mij wordt verzonden, maar dan geeft ie een foutmelding:
Hieronder de code:
PHP:
<?php
$emailontvanger = $_POST["E-mail"];
$onderwerp ="Bestelling";
$bericht ="Bedankt voor uw bestelling.
Wij zullen u zo snel mogelijk op de hoogte stellen over wat er verder gaat gebeuren.
Met vriendelijke groet,
Tom";
mail ($emailontvanger, $onderwerp, $bericht);
unset ($emailontvanger, $onderwerp, $bericht);
?>
<?php
$emailontvanger = "mijnemail@gmail.com";
$onderwerp ="Bestelling geplaatst";
$bericht = $_POST;
mail ($emailontvanger, $onderwerp, $bericht);
?>
Dus mijn vragen:
Hoe kan ik voor de afzender zorgen en hoe kan ik zorgen dat ik het formulier ($_POST) binnen krijg?
Laatst bewerkt: