aspire 3020 windows 7 internet werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

chriskorndewal

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
hallo.

ik heb een acer aspire 3020. ik heb onlang windows 7 geinstaleerd.
maar ik krijg het niet voor elkaar om een internet verbinding te krijgen ik heb launchmanager geinstaleerd maar ook dat werkt niet. het lampje aan de voorkant knippert ook niet. ik heb xp er ook nog opstaan daar werkt alles wel gewoon.

weet iemand waar ik de juiste drivers voor windows zeven kan downloade zowel voor het beeld en internet want bij de xp heb ik een mooi helder beeld maar bij windows 7 is het toch wat minder goed waarscheinlijk omdat ik daar ook niet de juiste driver heb

alvast vriendelijk bedankt voor de moeite

gr chris

Al overwogen om op de site van de respectievelijke fabrikanten te kijken -> netwerkkaart fabrikant, videokaartfabrikant en met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid: alles in één klap bij : Acer zelf. Dáár lees je gelijk óf er wel 7 drivers zijn voor de in jouw machine zittende hardware.

Laatst bewerkt:
nou ik heb al wel gelezen op de forums dat mensen met de zelfde laptop ook tegen deze problemen zijn aangelopen die zijn er uiteindelijk wel uitgekomen maar vertellen niet echt hoe. ik heb wel op acer gekeken maar daar staan geen drivers bij voor deze laptop voor windows 7 maar het moet gewoon kunnen want andere hebben het ook voor elkaar gekregen

gr chris

Op de site van Acer staat dat zelfs Vista drivers niet beschikbaar zijn. Wil je zo goed zijn om een paar van de linkjes te plaatsen van mensen die het wél voor elkaar hebben gekregen. Misschien dat ik er wel 'brood van kan bakken, al dan niet middels een omweggetje'.

sorry kan ff niet vinden waar ik het nou gevonden heb. het ging er in iedergeval om dat deze meneer drivers voor vista had geinstaleerd en dat hij het toen wel deed ik zoek nog ffies

Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar verhalen van mensen die het wél voor elkaar hebben gekregen. Het moet gek zijn wil ik daar niet de e.o.a. verwijzing vinden hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.

Die mensen is het niet gelukt, dus ik vermoed dat je weinig aan dat topic hebt.

okee dan heb ik het verkeerd begrepen dan zal het denk ik helemaal niet gaan lukken heb je enig idee hoe ik windows 7 er weer van af krijg zonder me hele computer leeg te moeten halen ik draai nu namelijk ook gewoon xp

Als XP er als eerste opstond dan zou het niet meer moeten zijn dan opstarten met XP en vervolgens in Deze Computer de partitie formatteren waarop 7 staat. (Rechtse muisklik op die partitie)

nee wacht hahahahah ik heb het voor elkaar gekregen me lampje flikkert en ik heb BEPERKT verbinding met me router heb geen verbinding met het netwerk waardoor ik niet op het internet kan hoe zat dat komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan