Assasin's Creed - Werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker70

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
Wie kan me helpen?

Ik heb een nieuwe laptop een acer 5735Z voor 578euro
Ik instralleer het spel Assasin's creed erop hij laad dan komt het filmpje na het filmpje komt er een wit-grijs achter scherm en daar gaat hij niet verder als je op bepaalde toetsen klikt valt het wel uit bijvoorbeeld: enter, en Esc

Wie kan me hiermee helpen om het tog te kunnen spelen?

Kijk even op deze website: www.canirunit.com

Zoek daar het spel op in de lijst en druk op de grote button. Je krijgt vervolgens te zien of jou laptop dit spel aan kan en mocht dit niet kunnen, dan zie je ook waar dit aan ligt.

Laptops zijn ook niet de meest ideale dingen om op te gamen.

Graag gedaan, maar let wel even op. In een laptop zet je niet even een nieuwe. Meestal zitten de videokaartchips van laptops vastgebakken op het moederboard en is deze niet simpel te vervangen. Mocht het wel kunnen, dan zal dat veel centjes gaan kosten ben ik bang.

Assassin's Creed

Oke bedankt! Dat is best wel stom aan laptops dat je het niet makkelijk een nieuwe videokaart in kan doen ik denk dat ik me computer voor spelletjes doe en me laptop voor werken enzo!

Dat is in veel opzichten een goed idee, een laptop is nou eenmaal niet bij uitstek geschikt voor gamen en een laptop die dat wel zou zijn, is naar verhouding erg duur.

Maar voldoet je pc wel aan de eisen dan?

Assassin's Creed

Na het instralleren staat het er daar staat alles is goed en het spel heeft even veel videokaard nodig netals Stronghold 2 en die doet het op zijn Maxium

Je hebt zogenoemde "patches" waardoor je je game laat denken dat je laptop de juiste videokaart bevat.
Dit doe je bijvoorbeeld met het programmatje "3D Analyzer".
Wat je hier kan downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan