Asus A7V8X-X bios werkt niet ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny Boy

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2001
Heb dus dit MoBo gekocht
alles ging goed tot dat het biosscherm kwam
Ikvul de tijd in en zo en bij save en exit doet die het gewoon niet .
dus ik de instellingen volgens het boekje gedaan.
Ik weer naar save en exit.
Slaat mijn pc vast.
Dus het enigste wat ik kon doen was de reset knop gebruiken.
En nu doet ie helemaal niks meer als ik opstart krijg je te zien welke video kaart er in zit dan wordt het scherm zwart en alt F2 helpt ook al niet del doet niks.
Is nu mijn bios naar de ***** of is er nog een nood oplossing ???????????

Johnny Boy

Steve

Dit MoBo net zaterdag opgehaald dus batterij leeg lijkt met niet waarschijnlijk

Hoeft nog niets te betekenen :)

Probeer eerst eens het BIOS te resetten, dit door het batterijtje er een halve minuut uit te halen. Terwijl de PC uit staat natuurlijk.

Steve

dit had ik ook al gedaan maar hielp ook niets.
Verder kan ik ook niet veel doen dus, kom niet eens meer in de bios.

Johnny Boy

Dan zou ik even het moederbord omruilen op de plaats waar je 'm gekocht hebt.

Ja alles goed gemonteerd alle jumpers volgens het boekje toen de processor met koeler erop de videokaart en de HD + diskette station

Groeten Johnny Boy

Hallo

Het enigste is wat ik zie als ik de pc aanzet het type videokaart en dan is het links in beeld een knipperend streepje en daar blijft het bij.
Kan dus ook niet in de bios komen

Re: Hallo

Geplaatst door Johnny Boy
Het enigste is wat ik zie als ik de pc aanzet het type videokaart en dan is het links in beeld een knipperend streepje en daar blijft het bij.
Kan dus ook niet in de bios komen

Euhmz, hoe kan je dan de tijd in stellen en Save and Exit kiezen?

alles ging goed tot dat het biosscherm kwam
Ikvul de tijd in en zo en bij save en exit doet die het gewoon niet .
dus ik de instellingen volgens het boekje gedaan.
Ik weer naar save en exit.
Slaat mijn pc vast.

nadat het save en exit niet wou en mijn pc bleef hangen ,lees dan ook effe goed,dus enter esc deed niks
Toen heb ik de pc opnieuw opgestart dus terwijl de bios nog bezig was eigenlijk.
Want ja hij deed niks meer dus!!!
Toen opnieuw willen opstarten met als resultaat dat ik nu alleen nog tijdens het opstarten lees welke videokaart erin zit.
Dan moet die eigenlijk gaan lezen maar dat doet die niet meer ,krijg een steepje die knipperd
en daar blijft het dan bij

Groeten Johnny Boy

Geplaatst door Johnny Boy
nadat het save en exit niet wou en mijn pc bleef hangen ,lees dan ook effe goed,dus enter esc deed niks
Toen heb ik de pc opnieuw opgestart dus terwijl de bios nog bezig was eigenlijk.
Want ja hij deed niks meer dus!!!
Toen opnieuw willen opstarten met als resultaat dat ik nu alleen nog tijdens het opstarten lees welke videokaart erin zit.
Dan moet die eigenlijk gaan lezen maar dat doet die niet meer ,krijg een steepje die knipperd
en daar blijft het dan bij

Groeten Johnny Boy

Ik heb et goed gelezen hoor. Jij legde et zo vaag uit.

Dus ikheb een nieuw MoBo gekocht dus ik alles ingebouwd,videokaart erin processor + koeling erop 512 ddr geheugen erin toen de voeding aangesloten en proberen maar toch.
Dus de eerste keer dat ik opstarte opent die auto in de bios dus ging ik de tijd en zo invullen toen ik dit alles wou opslaan lukte dit niet toen dacht ik loop het rijtje nog eens langs dus toen weer naar save en exit om alles dus op te slaan,slaat mijn pc vast dus de pijltjes toetsen niks deed meer geen een toets dus,zat dus niks anders op dan de pc te herstarten met de reset knop.
Dit gedaan en de gevolgen heb ik beschreven,dus wat die alleen nog maar doet NU !!!!

Het probleem kan hem toch in het batterijtje zitten.
Hou er rekening mee, wanneer je een celbatterij tussen plus en min vasthoudt, deze nagenoeg leeg is.

En haal er anders eens het geheugen uit, en dan opstarten. Wie weet een defect geheugen bankje.

Greetz Patrick

Nieuw Bord

Heb een nieuw MoBo apgehaald en alles draait prima
bedankt allemaal voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan