Mavamaarten
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mei 2009
Hallo iedereen.
Zoals jullie misschien al weten uit vorige posts doet mijn HD3850 (|#^{}{@) raar.
Ik krijg na 5 minuten allemaal 'artifacts' (kweet t nederlandse woord er nie voor
) op het scherm,
(soms ook niet) en dan word t scherm zwart. Er zijn dan 2 scenario's :
Ofwel krijg ik een message dat de videodriver atikmdiag niet meer werkt, en hersteld is (zie pic 1), ofwel zegt hij gewoon dat de driver (geen naam gegeven) niet meer reageerde en hersteld is.
Heel soms geeft hij ook BSOD maar dat heb ik nog maar 2 keer voorgehad.
Wat héééél raar is, dat bij het spel 'TrackMania Nations' er niets speciaal gebeurt, zelfs niet na 2 uur gamen ! Ookal heb ik gemerkt dat mijn Grafische kaart heel warm word. (zie pic 2)
Ja, de koeler werkt, maar ik kan men kast maar langs 1 kant opene (als ik de andere kant open is de garantie weg door een of andere domme sticker)... Hierdoor kan ik ze er niet uithalen/kijken of ze goed vast zit/...
Ik heb al elke driver geprobeerd (behalve Omega, die support geen windows Vista...)
Weet er (n)iemand een oplossing ?
PC specs :
-----------------------
Intel Core Quad Q8200 @2.44 Ghz
ATI Radeon HD 3850
DVD-Ram super multi drive (LG)
DVD-RW writer (LG)
Windows Vista Home Premium (weldra Windows 7, woohoo !)
PSU : ONBEKEND
(Ik kan men kast nie openmake langst de goede kant dus kan ik enkel een paar fans zien zitten en de hard drive bays !) Ik gok op 400 / 450 W ...
-----------------------
P.S. : Ik overweeg mss een nieuwe videokaart te kopen (om dit probleem op te lossen /
beter te kunnen gamen...)
Iemand een suggestie ? (ik zou graag de GTX260 / GTS250 aanschaffen,
maar dan moet men PSU er ook mee vervangen worden
Zoals jullie misschien al weten uit vorige posts doet mijn HD3850 (|#^{}{@) raar.
Ik krijg na 5 minuten allemaal 'artifacts' (kweet t nederlandse woord er nie voor

(soms ook niet) en dan word t scherm zwart. Er zijn dan 2 scenario's :
Ofwel krijg ik een message dat de videodriver atikmdiag niet meer werkt, en hersteld is (zie pic 1), ofwel zegt hij gewoon dat de driver (geen naam gegeven) niet meer reageerde en hersteld is.
Heel soms geeft hij ook BSOD maar dat heb ik nog maar 2 keer voorgehad.
Wat héééél raar is, dat bij het spel 'TrackMania Nations' er niets speciaal gebeurt, zelfs niet na 2 uur gamen ! Ookal heb ik gemerkt dat mijn Grafische kaart heel warm word. (zie pic 2)
Ja, de koeler werkt, maar ik kan men kast maar langs 1 kant opene (als ik de andere kant open is de garantie weg door een of andere domme sticker)... Hierdoor kan ik ze er niet uithalen/kijken of ze goed vast zit/...
Ik heb al elke driver geprobeerd (behalve Omega, die support geen windows Vista...)
Weet er (n)iemand een oplossing ?
PC specs :
-----------------------
Intel Core Quad Q8200 @2.44 Ghz
ATI Radeon HD 3850
DVD-Ram super multi drive (LG)
DVD-RW writer (LG)
Windows Vista Home Premium (weldra Windows 7, woohoo !)
PSU : ONBEKEND

-----------------------
P.S. : Ik overweeg mss een nieuwe videokaart te kopen (om dit probleem op te lossen /
beter te kunnen gamen...)
Iemand een suggestie ? (ik zou graag de GTX260 / GTS250 aanschaffen,
maar dan moet men PSU er ook mee vervangen worden