ati radeon9600 CoD VPU error??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc jansen

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
hey

ik heb een groot probleem met Call of Duty ik hem eindelijk origineel gekocht zodat ik een eigen server kon opstarten en mijn eigen map over internet kan spelen met mijn vriend die de map met mij maakt, maar nu is het probleem dat CoD opeens naar een minuut of twee crasht.
hij heeft dan een VPU error ik heb een fix gedownload maar die werkt nie ik ben echt ten einde raad kan iemand mij plz helpn?????:(

Zelfde probleem!!

Ik heb ook Call of Duty en heb met mijn Hercules Ati Radeon 9600 het zelfde probleem. Ik weet ook niet goed hoe ik dit probleem moet oplossen.

>> Tegenwoordig draai ik het spel gewoon in (safe mode) >> Hierbij is er minder kwaliteit

Maar ik weet verder ook niet wat ik hier aan kan doen. Mijn computer is volgens de "System Requirements" snel genoeg voor dit spel.

Maar waar kan ik die Fix downloden. Ik heb dat nog niet geprobeert?

Wie kan me helpen met zelfde probleem!!

Geplaatst door sys88
Wat houd dat VPU eigenlijk in en waar is het goed voor???

VPU RECOVERY, a patent-pending innovative software recovery feature that enables the display driver to gracefully recover from graphics hardware hangs. This feature also offers a direct feedback and bug report mechanism and marks a major step towards crash-proof PCs

Ik heb em zelf altijd uit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de tekst gelezen en ze raden me aan om "CATALYST 3.10 Display Drivers or higher" te installeren. Word deze over de huidige driver geinstalleerd?

>> Kan dit zomaar als je een Hercules met een Ati Chipset hebt of kan dit alleen met Standard Ati 9600?

Laatst bewerkt:
Lijkt me dat je de oude driver moet verwijderen en dan deze driver installeren. Zo begrijp ik het verhaal tenminste.

ohw sorry kan iemand precies uit leggen wat ik moet doen???
ik snap het toch nie helemaal:confused:

Allereerst de driver downloaden. Het is een exe bestand dus ik denk dat als je erop dubbelklikt dat hij zelf zal starten.

[edit]Ik heb hem ook even gedownload. Het is een programma dat zichzelf wijst;) [/edit]

Laatst bewerkt:
ok ik ben geen noob maar ik heb die fix al tachtig keer geinstalleerd en hij doet het nog nie.

en ik heb ook alle programma's afgesloten
en de vorige display driver vberwijderd van te voren maar volgens mij is datgene van de VPU uitzetten de goede manier kan diegene het ff uitleggen hoe het precies moet??
en bedankt voor alle replies tot nu toe ik was echt dipe gefrustreerd

ik heb het gevonden sorry van dat slappe vorige bericht "eerst zoeken dan schreeuwen" ik heb het uitgezet maar ik weet niet zeker of hij het nu wel doe, want de error komt misschien niet meer in beeld maar de pc kan nog wel gaan flippen maar misschien heeft de nieuwe driver dat gefixt ik hoop het als er nog problemen zijn horen jullie het wel strax

bedankt voor het helpen:thumb:

nou neen!

ik heb het gedaan en hij doet het nu langer hij geeft de error nie meer maar
naar ongeveer 5 á tien minuten spelen begon hij te flippen met allemaal flikeringen en kleuren en alles
dit doet hij ook bij americas army
maar een paar weken gelden toen ik de illegale versie had begon hij ook wel is te flippen aleen danm minder erg
toen had ik een fix op megagames gedownload toen deed hij het verder wel
maar ik denk nie dat het nu gaat helpen omdat ik al de nieuwste driver heb
iemand nog ideeen??

En dat "flippen" bedoel je ook het beeld mee?

Ik neem aan dat je systeem zwaar genoeg is? En je pc wordt niet te heet?

ja het beeld begint te flikkeren echt heel hard. maar ik heb een amd athlon 2600+ 512 DDram en ATI radeon 9600 128 mb videokaart

maar kunnen die flikkeringen veroorzaakt worden als het te heet is??

en heeft iemand nog een tip om dit te verhelpen??

Hoe heb je de oude drivers verwijderd?

Heb je deze eigenlijk wel eerst verwijderd voordat je de nieuwste driver ging installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan