ATIdvag display drivers?..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is dat mogenlijk.. hij is niet overgeclockt en ook nooit geweest ook.. hij draait gewoon normaal geloof ik hoor.. :(

Dat maakt niks uit. Kan ook komen door een fan die tijden slecht heeft gedraait en dus ook slecht heeft gekoeld. Hierdoor kan de elektronica op een videokaart ook minder van worden. Alles is mogelijk.

Het is pas echt afgelopen als je tijdens games ook rare strepen/vlekken in het beeld gaat zien. Dit noem je artifacts en worden veroorzaakt door slecht geheugen op de desbetreffende videokaart. Kan ook slecht zijn geworden door oververhitting.

Welk merk en type videokaart heb je trouwens?
 
Dat maakt niks uit. Kan ook komen door een fan die tijden slecht heeft gedraait en dus ook slecht heeft gekoeld. Hierdoor kan de elektronica op een videokaart ook minder van worden. Alles is mogelijk.

Het is pas echt afgelopen als je tijdens games ook rare strepen/vlekken in het beeld gaat zien. Dit noem je artifacts en worden veroorzaakt door slecht geheugen op de desbetreffende videokaart. Kan ook slecht zijn geworden door oververhitting.

Welk merk en type videokaart heb je trouwens?

Ati Radeon 9600 Pro,

Maar ik heb van iemand gehoord dat door mn x64 versie van windows mn computer *** ging doen omdat hij (erg) veel drivers niet ondersteund..

Ik heb nu 32 bit erop gezet en hij heeft tot nu toe nog niks raars gedaan
moet alleen nog world of warcraft ff instaleren (of een ander spel wat beetje veel vraagt) om te zien of alles echt weg is... maar ik geloof dat het weg is :D

Dank muurhond en modag voor het reply'e

:love: Klus geklaard..

Thx,

Beau A.k.a Helupdesk
 
Hoi,

Niks te danken ben blij dat het opgelost is.

Modag
 
Voor alle mensen waarbij deze handelingen het probleem niet verhelpen. Raad ik aan het programma; "Registrybooster" te gebruiken, de full versie wel te verstaan. Deze heeft bij mij dit atidvag probleem verholpen. Hij checked je registers op fouten en repareert die nadat er een backup van is gemaakt. Ik ben na al die tijd van mijn probleem af en hoop dat dit ook bij jullie werken. Registrybooster is via de reguliere wegen te verkrijgen(knipoog).
 
Voor alle mensen waarbij deze handelingen het probleem niet verhelpen. Raad ik aan het programma; "Registrybooster" te gebruiken, de full versie wel te verstaan. Deze heeft bij mij dit atidvag probleem verholpen. Hij checked je registers op fouten en repareert die nadat er een backup van is gemaakt. Ik ben na al die tijd van mijn probleem af en hoop dat dit ook bij jullie werken. Registrybooster is via de reguliere wegen te verkrijgen(knipoog).

Het is niet de bedoeling om topics van dik een jaar oud, omhoog te halen. Het probleem is waarschijnlijk al opgelost.

Hier zal dan ook een slotje op komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan