Auto Reply Afzetten in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Een kennis van mij heeft Outlook Express...om de haverklap krijgen diverse mensen van haar een mailtje als auto reply...ik kon niks vinden in Outlook Express en heb Thunderbird geinstalleerd....maar waarempel...nou kreeg ik na een test ook zo een auto reply mailtje...
Waarschijnlijk na het installeren van Thunderbird de instellingen overgenomen uit Outlook en dus ook die autoreply....

Hoe kan ik die voor haar uitzetten in Outlook Express en nu misschien ook in Thunderbird...T moet wel op afstand ivm grote afstand tussen haar en mijn woning.

:thumb:
 
Heb je email al op virus gecontroleerd.
 
Ik heb gekeken in de email regels om auto reply in te kunnen stellen, niks bijzonders...

Ik heb nu de virusscanner (NOD32) en Hitman erover heen laten lopen...de uitslag daarvan is nog niet binnen.

Begin het vermoeden te hebben dat die dame per ongeluk iets gedaan heeft met gebruik van haar webmail van Chello....ze zegt daarmee gewerkt te hebben....een tijdje geleden.

Dus misschien daar een instelling die niet werkt of is veranderd.

Na de scans van NOD en Hitman ga ik daar is kijken....

Thx

:thumb:
 
Hahahahahahahaha, ja hoor, in Chello Webmail had ze ooit zitten klooien...daar stond haar auto-reply in aan! Uitgezet!

Thx:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan