• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

autofilter in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eshuis

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Beste helpmij-ers,

In excel gebruik ik regelmatig de autofilter optie in excel. Nu heb ik daar echter kleine kolommen met getallen in staan (in de header). En als ik nu de autofilter optie aanzet, dan kan ik door de driehoekjes die verschijnen de nummers niet meer zien.

Iemand een oplossing hiervoor, zonder dat ik de kolommen breder hoef te maken?:confused:

die driehoekjes komen tevoorschijn bij inconsistente formules of afwijkende waarden in datasets. Weet je zeker dat de waarden in de cellen ook daadwerkelijk getallen zijn, geen text?
Check dat eens met de formule ISGETAL en vervang desnoods de inhoud van de cellen

in regel 1 nieuwe regel invoegen met kolomkoppen?
Links uitlijnen?

Volgens mij is het niet mogelijk om de drop down driehoekjes aan te passen.

ik heb nog geprobeerd om een rij erboven of eronder te maken, maar dat wil ook niet. Is er echt geen manier om die driehoekjes te verbergen oid??:8-0:

oh, DIE driehoekjes... nee, vergeet het maar, daar kan je verder niets mee. Gewoon de kolommen breder maken

Pas de rijhoogte eens aan (ongeveer dubbele hoogte) en kies bij celeigenschappen voor uitlijnen verticaal, boven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan