automatisch aan en uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

justmehaxe

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Berichten
605
heyz

bestaan er programma's die ervoor zorgen dat je computer op een bepaalt tijdstip aan gaat en weer uit op een bepaald tijdstip?? zoja weet iemand zo'n prog.

greetz,
 
Geen programma's volgens mij. Die progjes staan op je schijf en je hebt geen toegang tot je schijf als je comp uit staat.

Je kan wel WOL Wake on lan gebruiken. Dan heb je een lan (local area network) kaart nodig en een tweede pc, die hem dan kan besturen.
 
Je mag me mss primitief noemen... maar ooit al gehoord van een tijdsschakelaar met van die groene en rode dingetjes :cool:
 
:) met die schakelaar gaat vast niet werken aangezien dan altijd nog de 'Aan' knop aan de voorkant van de pc moet worden ingedrukt :rolleyes:
 
Ik kan wel via mijn bios mijn pc laten opstarten en met de taakplanner weer uitschakelen.....

Dus als ik jou was zou ik even mijn bios uitpluizen
 
Er is een programmaatje voor en als ik het nog heb dan krijg je morgen de naam door.
Volgens iemand die al veel had uitgeprobeerd was dit de beste. Er viel veel mee te regelen.
En als ik jullie berichten lees.......hij gaat misschien alleen in slaapstand?????
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan