Goededag,
Ik heb even een vraagje. Ik ben bezig met een excel werkblad optezetten. Het werkblad moet ik kunnen gebruiken voor meerdere projecten en niet dat ik telkens weer regels moet toevoegen en/of verwijderen. Ook wil ik niet dat er heel veel lege regels te zien zijn, wil alleen de regels zien die ingebruik zijn.
Wat ik dus als ware wil. Ik heb een gebouw, en wil dan aangeven dat er 3 verdiepingen zijn, en dat excel vervolgens mij 3 regels geeft met waarin ik de gegevens kan invoeren. Wil ik bijv 6 verdiepingen hebben, dan moeten er 6 regels tevoorschijnkomen.
Is zoiets mogelijk?
Met vriendelijke groet,
Bjorn
Ik heb even een vraagje. Ik ben bezig met een excel werkblad optezetten. Het werkblad moet ik kunnen gebruiken voor meerdere projecten en niet dat ik telkens weer regels moet toevoegen en/of verwijderen. Ook wil ik niet dat er heel veel lege regels te zien zijn, wil alleen de regels zien die ingebruik zijn.
Wat ik dus als ware wil. Ik heb een gebouw, en wil dan aangeven dat er 3 verdiepingen zijn, en dat excel vervolgens mij 3 regels geeft met waarin ik de gegevens kan invoeren. Wil ik bijv 6 verdiepingen hebben, dan moeten er 6 regels tevoorschijnkomen.
Is zoiets mogelijk?
Met vriendelijke groet,
Bjorn