Beste Forumlezers / helpers
Voor een factuur die ik heb opgesteld in Excel versie 2008 voor Mac, ben ik op zoek naar de volgende functie:
- Automatisch doornummeren van factuurnummers
Ik heb hier verschillende codes (macro's) voor gevonden maar begrijp niet waar/hoe ik deze moet plaatsen om ze werkend te krijgen.
Daarnaast zie op het forum geautomatiseerde opties (met een knop) als na print pdf - save sheet e.d. maar dat is voor mij echt hogere wiskunde.
Mooi als optie, maat ik maar beginnen met een automatisch factuurnummer.
Gegevens
Bestand opgemaakt in: Excel versie 2008 voor Mac
Opbouw Factuurnr. 2014.09.01 (jaar.maand.nr.)
Veld Factuurnr. - B9 staat het factuurnummer
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Voor een factuur die ik heb opgesteld in Excel versie 2008 voor Mac, ben ik op zoek naar de volgende functie:
- Automatisch doornummeren van factuurnummers
Ik heb hier verschillende codes (macro's) voor gevonden maar begrijp niet waar/hoe ik deze moet plaatsen om ze werkend te krijgen.
Daarnaast zie op het forum geautomatiseerde opties (met een knop) als na print pdf - save sheet e.d. maar dat is voor mij echt hogere wiskunde.
Mooi als optie, maat ik maar beginnen met een automatisch factuurnummer.
Gegevens
Bestand opgemaakt in: Excel versie 2008 voor Mac
Opbouw Factuurnr. 2014.09.01 (jaar.maand.nr.)
Veld Factuurnr. - B9 staat het factuurnummer
Alvast bedankt voor eventuele reacties