Automatisch foto's laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtheiner

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Hallo,

Ik weet dat er veel van dit soort scriptjes zijn, maar de mijne kan ik niet vinden.
Wat zoek ik:
Ik zoek een script dat een meerdere mapnamen laat zien (bijvoorbeeld 2010, 2011, 2012)
Dan als je er op klikt de foto's in de map laat zien (op dezelfde pagina) maar ook alleen de naam in het menu als een uitklapmenu.

Alles moet automatisch aanpassen wanneer je foto's of een map upload in de juiste directory.

Bedankt!!

----------------------------------------------

P.s. ik heb al met iframe's gewerkt maar dan krijg ik een scrolbar en dat wil ik niet.

Ja presies!

Alleen moet de mapnaam als menu dienen, en de foto namen als uitklapmenu er langs komen + de foto's moeten dan weergeven worden.

Hoi!

Dat is super! dat zocht ik, maar nu nog de vraag. Wanneer ik ergens op klik wil ik op de eige site met een soort van command include, werken.

Bijvoorbeeld:
Naamloos.png

Laatst bewerkt:
Zat; snap het probleem alleen niet. Waar heb je een include voor nodig?

Ik zit met het probleem dat ik niet weet hoe ik een verwijzing maak van de mapnaam (menu) naar de foto's.

Want ik wil geen scrolbar, oftewel ik klik op de mapnaam (links in het menu) bijvoorbeeld 010. Dan wil ik rechts alle foto's zien van uit de map 010 zien. Klik ik links op de mapnaam 011, dan wik ik alle foto's uit de map 011 rechts zien. Zonder een scrol bar rechts te krijgen. (werkte nu met iframe).

Welke verwijzing moet ik maken? Links? (<a scr="....) of hoe doe ik die link maken?

Zo misschien duidlijker?... lastig uit te leggen...

Alvast bedankt!

<a href="url/naar/file?map=index"> Link </a>
en als je een iframe of div of zo wilt vullen, dan moet je naar javascript of jquery stappen.

Ander laat je met de link je pagina opnieuw laden en dan maak het niet uit in welk element je het plaatst.

Kijk daar kan ik iets mee.

Hoe doe je zo'n div vullen? Daar kom ik alleen niet uit?
En past deze zich in de hoogte zelf aan aan de inhoud dat je dus geen scrolbar in je site nog extra er bij krijgt?

Bedankt!

google eens op qjuery ajax dan vind je genoeg hits. en op youtube staan ook tig video tuts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan