Als zzp'er heb ik een urenstaatje waarin ik de gewerkte datums en uren op bij kan houden.Tot zover gaat mijn excelkennis,echter laat mijn know how me in de steek voor wat ik nog meer wil
Het volgende: Ik vul op de gewerkte datum de gewerkte uren in.Deze wil ik graag in een overzicht (de gewerkte data en uren) op een nieuw werkblad welke dus bewaard worden.Dat is nog niet alles,daarbij wil ik op een nieuwe werkblad de factuur van de gewerkte uren van een betreffende maand,waarin ik het uurtarief en BTW kan veranderen.
bijgevoegd filetje
Het volgende: Ik vul op de gewerkte datum de gewerkte uren in.Deze wil ik graag in een overzicht (de gewerkte data en uren) op een nieuw werkblad welke dus bewaard worden.Dat is nog niet alles,daarbij wil ik op een nieuwe werkblad de factuur van de gewerkte uren van een betreffende maand,waarin ik het uurtarief en BTW kan veranderen.
bijgevoegd filetje