• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch nummeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja je moet eerst het blad invullen en daarna via de button de gegevens invullen.
Maar als je wil wijzig ik de volgorde.
Als het voor u makkelijker invullen is :
Eerst via het invulscherm de titelgegevens en daarna de rest van het blad.
Dan komt er onderaan(of ergens anders) een knop die dan de rest van de code afwerkt.

Laat maar weten.

Cobbe

Hallo,
Ik heb bovenstaande gelezen maar mij is het nog niet allemaal duidelijk. Ik heb namelijk ook een vraag over het automatisch nummeren en wel de volgende:

Ik heb een leeg factuurwerkblad in Exel.
Deze open ik en daarin staat bijv. factuurnummer: 2011-01. Dit werkblad vul ik dan in en sla ik dan op als: klant 1
Als ik dan het lege factuurwerkblad weer wil openen dan moet er staan: 2011-02. Deze vul ik dan ook weer en sla deze op als klant 2.
Dan open ik weer het lege blad en dan moet er staan 2011-03, enz.

Is bovenstaande mogelijk?

Je zou beter een nieuw item openen en niet inpikken in een vraag van iemand anders.
Dit leidt enkel tot verwarring.

Cobbe

Het was niet als inpikken bedoeld. Maar volgens mij had het ermee te maken, vandaar.
Ik heb de vraag als een nieuw onderwerp gesteld.

Nummeren en macro

Cobbe,

Woensdag ga ik overleggen met mijn collega wat hij het makkelijkste vind. Wordt dus nog vervolgd.

Maar ik ben al super blij met dit resultaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan