• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch optellen in verschillende werkbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spletsj

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hallo,

ik weet dat de vraag eerder gesteld is en ben daar ook wezen kijken, maar helaas werkt het niet en krijg ik een foutmelding.

Ik heb een bestand dat automatisch nieuwe tabbladen aanmaakt wanneer ik een nieuwe maand invoer op blad 1.
Nu wil ik graag Cel A9 van alle tabbladen optellen en op blad 1 tonen (eventueel ook nog andere cellen, maar nu A9)
Nu heb ik =SOM('===>>:<<===!A9') gebruikt en krijg ik de foutmelding #NAAM. (tweede naam tabblad is gekleurd).

Heb verschillende variaties gebruikt, naam van tabbladen aangepast etc, zonder resultaat.

Wat gaat er fout of doe ik fout?

Wederom alvast bedankt.

Bijlagen

Mits de nieuwe maand tussen de eerste en laatste blijft, moet het gewoon werken:
Code:
=SOM(Leeg:Laatste!A9)
Maar niet met een puntkomma, wat jij hebt...

@OctaFish,
bedankt voor jouw snelle reactie.

De puntkomma was een typefout, heb het ook met dubbele punt geprobeerd.
Kreeg in eerste instantie weer dezelfde foutmelding, maar tevens een venster dat ik de waarde van 'Laatste' op moest slaan.
Heb ik gedaan en daarna wederom de foutmelding.

Na opnieuw jouw code gekopieerd en geplakt te hebben werkt het nu wel.

Ik blij, op naar het volgende probleem ;-)

thnx,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan