Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor de voorbeelden. maar nu zegt mijn leraar dat ik toch die iritante datems meot gebruiken, en niet de weekQuote:
Origineel gepost door kidsboys2
ik dacht dat het moest van een bepaalde dag tot een bepaalde dag.
maar mijn leraar bevestigt dat het in een bepaalde week is. nu is het gewoon een week.
zoals ik al zei ben ik aardig nieuw, is er niet een bestaand systeem in access zoals google agenda? dat je die tijd selecteerd. alleen dat ik dan de tijd verander in plaats nummer, en dat ik dan die dagen selecteer zonder dat er medere plaatsen geselecteerd worden.
![]()
Hoi octafish,
Onze mentor weet inderdaad niet precies hoe het moet.
Kidsboys2 werkt met dagen, ik met weken...
Misschien kun je mij ook helpen? Ik zit namelijk met een vergelijkbaar probleem, is hetmogelijk om als je een formulier invult hem direct iets te laten kijken? In dit geval of in de gereserveerde week nog een plek vrij is, zo ja zet hij de pleknummer in pleknummer...
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=481673
Mvg,
Mark
Ps. hulp is fijn! Project dient voor dinsdag af te zijn...
OK, dus als ik het goed snap, moet jij iets maken waar je mentor zelf ook niks van snapt? Had ik vroeger maar zo'n leraar gehad
In het voorbeeld heb je inderdaad twee qeuries nodig; je moet namelijk controleren of de te reserveren datum aan twee kanten wel beschikbaar is. Je kunt bijvoorbeeld een begindatum gebruiken die vrij is, maar als de einddatum valt na een datum waarop een andere reservering begint, dan is de reservering uiteraard niet mogelijk. Vandaar de twee controles die dat dus doen.
Je kunt deze check jammer genoeg pas doen op het moment dat de datums zijn ingevuld op het formulier; het zou natuurlijk het mooiste zijn, als je een kalender had waarop die dagen niet zijn aan te klikken.
Maar daar zal je mentor al helemaal niet uitkomen, vrees ik![]()
Ik zal er thuis nog even naar kijken; mijn baas vind het ook niet heel geweldig als ik de hele dag alleen maar voor het forum knutsel![]()
Ik heb wat langer de tijd![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.