• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische specifieke dagen met kleur markeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mukhtaartje

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zit al een tijdje te worstelen met een bestand.

Ik heb een soort van bestand gemaakt waarin ik de verlof van medewerkers in verwerk.
Dit bestand bestaat uit 3 tabs: Kalenderweergave, verlofoverzicht werknemers en instellingen.

In tabje instellingen heb ik de namen van de medewerkers staan en de type verlof. Type verlof hebben hun eigen kleuren.
Wat ik eigenlijk wil bereiken is dat wanneer er een werknemer is die vakantie opneemt dit word weergegeven in de eerste tab ( kalenderweergave) met de kleur die bij de type verlof hoort.

De vakantie dagen worden dan ingevuld in tab: verlofoverzicht werknemers.

Voorbeeld:

Werknemer Reinaldo -> 16-02-2013 t/m 27-02-2013 -> vakantie ( Groen)

Nu wil ik dat in tab: kalenderweergave de dagen 16-02-2013 t/m 27-02-2013 automatisch de kleur groen krijgen.

Is dit mogelijk? En kan iemand mij hiermee helpen. mijn excel kennis is niet zo uitgebreid, zeg maar gerust amateur.

Alvast bedankt voor de moeite!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan