Autorisatie ING internetbankieren (Dit is een tip)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Berichten
491
Hoi,

Ik maak gebruik van ING internetbankieren en enkele dagen geleden heb ik Java geupdated van v17 naar v19.

Zojuist kon ik het autorisatiescherm van ING internetbankieren er niet voor krijgen en moest ik gelijk denken aan Java omdat ING internetbankieren gebruik maakt van Java, dus heb ik Java v17 er weer opgezet en het werkt weer als een trein.

Dus mijn tip is dat als je in het bezit bent van XP, IE8, ING internetbankieren en Java v19, dat je er dan verstandig aan doet om Java v17 weer te installeren mocht je nog gaan internetbankieren.

ING of Java moet waarschijnlijk even een aanpassing doen en dan kun je Java vast wel updaten.

Ik weet dus niet hoe dit bij andere besturingssystemen, browsers en banken gaat maar ik denk dat het wel tijdsbesparend gaat zijn voor sommige mensen dat ik dit hier heb neergezet.

V17 is hier te downloaden
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip. Ik werk met Linux, maar ik zal dit zeker even in de gaten houden. Als 't met Java te maken heeft, zou ik ook tegen dat probleem aan kunnen lopen.
 
Ik heb zelf wat problemen met inloggen bij mijn ing en zodoende kwam ik bij dit topic uit. Ik heb hetzelfde gehad bij het laden in chrome met windows xp. Kan dit nog steeds hieraanliggen? Hebben ze dit probleem inmiddels verholpen? Op de site over internetbankieren kon ik hier niks over terugvinden.

Gr,

Ronald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan