Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon de code intypen by geheimcode en dan komt er te staat er is een nieuw karakter : toph ofzo en dan op een pijltje eronder klikken en dan gaat hij naar een andere manneke
wanneer ik de training speel, kan ik elke aanval maar 1x doen? mijn chi is altijd vol maar die andere balk is direct vol en gaat niet meer leeg......
als ik online speel kan ik niet eens aanvallen?!?!
kan iemand mij aub helpen hoe dit komt en wat ik moet doen?
luke van dijk je kunt geen nieuwe aanval en de codes geeft nickelodeon
leentje95 je kunt niet inloggen nog neit ik kan ook niet nickelodeon moet da nog maken
hallo ik ben leon
en zou graag op avatar legens of the arena willen spelen maar ik kan geen account maken
'EEN NIEUW ACCOUNT AANMAKEN' !?
maar hoe doe je dat.
kan iemand mij raad geven
mvg leon
Ja man bij mij doet hij dat ook,
Hij zegt als ik op inlog klik. Kan geen verbinding met de server maken wil je opnieuw proberen?
Dat is echt stom want ik kan nu niks ik ben lvl 45 ik heb 78 kracht![]()
Kan iemand mij daarmee helpen?:thumb:
hallo,
ik weet nu dat ik geen account aan kan maken maar wat is de code voor zuko?
hallo,
ik weet nu dat ik geen account aan kan maken maar wat is de code voor zuko?
hoe maak je 2 of meerdere peetjes op een acc????
ik heb geinstaleerd inloggen overslaan altijd en dan 1 ventje
er staat onder je avatar kies personage kan daar niets doen
en gij glitcht soms blijt soms hangen en loopt dtraag enzo
mijn maat heeft 2 ventjes op 1 acc en hij weet zelf nie hoe hij het heeft gedn
![]()
ik zal wej naafr je naam zoeken en michien het kunnen instaleren oke maar hoop er niet op :thumb:HEEELP Ik heb dat stomme spel al 300000000 keer ge herinstalleerd maar hij doet het nog niet... ik download hem op www.nickelodeon.nl of nick.com
Elke keer zegt hij het weer " Kan geen verbinding met de server maken" en ik heb wel een goede verbinding er tussen in niet te snel niet te traag, eerst dee dat spel het wel heel lang maar in een keer zegt hij dat en ik zit het nu al een week te proberen om een oplossing te bedenken want dat spelletje is zoo leuk, ik wil niet stoppen ik Heb 78 kracht
En ik hit 300 met Lucht. ( op het spel heet ik Robin hood )
Maar als iemand weet wat ik moet doen zeg het dan maar:
En zo tezien zijn er heel veel lui met dit probleem.
EEEN HERINSTALLATIE HELP NIET!! (ECHT NIET)!!!
:evil::evil: Alvast BedanktAVatars
Ik speel avatar legends of the arena maar ik wil de goede versie waar ik aang katara toph en zuko kan kiezen kan iemand mij daar mee helpen dank u wel[/QUOTALS JE BIJ SPEEL ONLINE DRUKT DAN ZIE JE JE MANNETJE EN DAAR NAAST ZIE JE GEHEIME CODE EN DAN DRUK JE BREATH OF F IRE OF METAL BENDING ENZZOO VOORT:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.