Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn31

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Hallo allemaal.

Ik heb afgelopen maand een webhost pakket gekocht
Maar nu werken de avatars niet meer van mijn website
Op localhost werkt het allemaal hel goed
dan koop je een webhost pakket en uitgerekend daarop werkt het weer niet
hij geeft de fout in de classes.php aan..

De code waar hij de fout in aangeeft:

PHP:
$i = file_get_contents($URL);
			$f = fopen("./cache/avatars/".$figure.",".$expandedstyle.",".$hash.".png","w+");
			fwrite($f,$i);

De fouten die hij aangeeft:

Warning: fopen(./cache/avatars/hd-180-1.ch-210-66.lg-270-82.sh-290-80.hr-105-42,s-0.g-1.d-4.h-4.a-0,72a9398638f4a0eb8b3d6c044edfb3e0.png) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/deb29368/domains/mijnsite.nl/public_html/includes/classes.php on line 246

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/deb29368/domains/mijnsite.nl/public_html/includes/classes.php on line 247

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/deb29368/domains/mijnsite.nl/public_html/includes/classes.php on line 248

Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?
op localhost werkt het wel..

Groeten Martijn

Je bent vergeten om de juiste rechten toe te wijzen aan de cache map en/of de avatar map. Hierdoor kan php het bestand niet openen ("permission denied").

Om dit op te lossen zul je met het chmod commando even de rechten van die twee mappen moeten wijzigen, bijna alle (s)ftp programma's hebben die functie, dus maak verbinding, klik rechts op de map en zoek naar een chmod optie.

Maar waar zit die optie?
ik heb hem pas 4 dagen en heb weinig ervaring
ik gebruik filezilla client..

Via google (gezocht op "filezilla" en "chmod") kwam ik hier op uit waar het uitgelegd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan