Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door visha
ja housecall en die andere online virusscansites zijn niet geupdated. dus zijn niet te vertrouwen.
De inhoud van de Virus Vault kan op twee manieren verwijderd worden - op de moeilijke manier en op de makkelijke manier.Geplaatst door buffy
Iemand die ook AVG heeft kan je vast wel vertellen hoe.
maar ik kon ze niet verwijderen ,want AVG kan alleen scannen
Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij een virus is tegengekomen dat AVG niet kon verwijderen.Geplaatst door Pablo
Wat bedoelt VISHA dan hiermee???
Nee, dat betekent dat het bestand geïsoleerd is en geen kwaad meer kan. Het bevindt zich dan in de map C:\$vault$.avg - die je dus kunt legen of verwijderen.Geplaatst door Pablo
VAULT bij AVG betekent dat het bestand verwijderd is?
Ik gebruik AVG al jaren en er is nog nooit een virus doorheen gekomen.Geplaatst door Pablo
Ik ben van NIS overgestapt naar AVG en probeer het programma nu uit!
Geplaatst door visha
ja housecall en die andere online virusscansites zijn niet geupdated. dus zijn niet te vertrouwen.
ik had eerst met 3 online virusscanners gescand bij 2 gaf tie aan clean en bij mcaffee gaf tie aan dat er 2 virussen waren. toen had ik AVG geinstalleerd en gescant maar toen gaf tie 26 virussen aan:|.
maar ik kon ze niet verwijderen ,want AVG kan alleen scannen. toen heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en gebruik nu avast.
www.avast.com
hij is heel goed. helemaal geen problemen met virussen meer. als je het gaat downloaden kan je maar 30 dagen gebruiken ofzo maar als je gratis registreert kan je het een jaar gebruiken.
GO AVAST![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.