AVG oplossing "missing .bin file"

• Onderwerp starter Onderwerp starter John
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

John

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Omdat er bij AVG iets niet goed helemaal is gegaan hebben veel mensen het probleem "missing .bin file"

Ik heb de oplossing die ik vond uitgevoerd, nu werkt AVG weer goed.
Omdat de oplossing alleen in het Engels is te vinden heb ik het even vertaald naar het Nederlands.

1) Ga naar de AVG website: http://www.grisoft.com/ww.download-update
2) Maak een nieuwe map en download de volgende files naar die map
AVI: 270.6.4
IAVI: / 1616

3) Open het AVG control panel (User interface) en klik op ″Tools″, selecteer ″Update from directory″, navigeer naar de map waar je de bestanden heb ingezet.

AVG verwerkt zelf de bestanden, je bent daarna weer beveiligd.

Laatst bewerkt:
.bin file missing

volgens de engelse instructies, mag je de laatste file die je aanduid NIET downloaden, want deze veroorzaakt juist het probleem
groeten guy

Nou dank je wel hoor John, de mijne is weer up to date door deze acties. Was al anderhalf uur aan het vogelen. Nogmaals dank.

volgens de engelse instructies, mag je de laatste file die je aanduid NIET downloaden, want deze veroorzaakt juist het probleem
groeten guy

AVG zal geen files op de site aanbieden die een probleem veroorzaken.
De betreffende file zal zijn bijgewerkt en overschrijft de file het probleem veroorzaakt.

Bij mij werkt het perfect.

John, dank je wel, hier weer een dankbare helpmij bezoeker.:thumb:

Bedankt John! Ben enigzins een digibeet als het om dit soort dingen gaat en het angstzweet brak me al haast uit. Heb de foutmelding gegoogled en zo kwam ik op deze site terecht. Heb me gelijk geregistreerd.

Thanks!!

Halo.
Bij mij werkt het downloaden niet.Windows herkent niet zomaar datgene wat gedownloaded worden.Heeft iemand dat nog?
Gwiedo.

Bin file missing

Bedankt voor de tip,werk weer perfect!!

Toppie!!

Hey,

bedankt voor het posten van de tip.
Ik tikte in bij google "AVG bin file missing" en kwam meteen op deze site terecht.

Het werkt weer als een zonnetje.:thumb::thumb:

John ontzettend bedankt!

Via google kwam ik hier terecht. Makkelijke actie maar je moet het net weten. Ben weer blij dat ie het doet! :thumb:

Ook mij heb je blij gemaakt met deze oplossing.
Bedankt!

Hallo,
Wie kan mij helpen?Het downloaden lukt niet. Windows schijnt bij mij de te downloaden files niet te herkennen.

goedenmorgen :D

ik had dus hetzelfde probleem en kwqam via google ook hier terecht, de 1ste file kon ik downloaden en opslaan maar de 2de komt steeds vast te zitten en dan krijg ik een melding en knal eruit (al 3 x) heeft iemand anders hier ook last van?

kan ik die evt elders ophalen?

alvast mn dank vh antwoord

Bedankt!

hallo John,

ook ik was aan het googlen gegaan en kwam hier meteen terecht.
Meteen geregisteerd op de site om je te bedanken:thumb:
alles werkt weer super bedankt:thumb:

Hallo,
Wie kan mij helpen?Het downloaden lukt niet. Windows schijnt bij mij de te downloaden files niet te herkennen.

Geldt ook voor desperado1 :-)

Ik heb de files voor je gezipt, download de .zip, pak ze uit en zet ze in een map.
Daarna de beschreven werkwijze volgen.

Hier het bestandje: (+/- 32 MB) http://www.megaupload.com/?d=K2LF20IV

Laatst bewerkt:
John, bedankt...dit werkt perfect!:thumb:

Ik dacht net: wat nu weer, maar Helpmij (lees: vandaag John) heeft mij weer op de goede weg geholpen:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan