AVG oplossing "missing .bin file"

• Onderwerp starter Onderwerp starter John
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt John!
Ook ik kwam hier via google op terecht, heb op meerdere computers in dit netwerk dit probleem gehad dus wist meteen dat het niet aan mijn pc zou liggen.
Oplossing werkt, vooral zip is handig! Thnx dat je ons zo uit de problemen helpt! :thumb:

nou nog bedankt hoor , tis nu in orde :thumb:
ik heb het laters nog eens geprobeerd (ik had je reaktie en zip nog niet gezien ) en het lukte toen wel, misschien waren er teveel tegelijk met jouw oplossing bezig ;)

maar nogmaals mijn dank
het was weer fijn hier eens terug te zijn :love:

groetjes

Bedankt

Bedankt John, geweldig, dit zijn korte bondige instructies, en het werkt perfect !!!

groeten,
Jac

1 vraagje nog, dit is toch een bug dat dan 1x voorkomt? Een klein storing daar dus"?
Als je dit elke dag moet doen wordt je ook wel beetje gek:shocked:

Mja, zal wel meevallen:o

John bedankt,

In ben echt een leek met de pc en het is zelfs mij gelukt.:)

Idd zoals iedereen hier het zegt bedankt John ! Heb sinds gisteren nieuwe Windows XP op deze pc gezet van me vader hij komt ter straks tegen mij zeggen er zijn problemen ik hoe kan dit nu :confused: Maar dankzij google en deze topic werkt het terug.

Nog vraagje je moest een map aanmaken mag je die deleten ? Of moet je die laten staan voor geen problemen te hebben.

Grt Nick

Idd zoals iedereen hier het zegt bedankt John ! Heb sinds gisteren nieuwe Windows XP op deze pc gezet van me vader hij komt ter straks tegen mij zeggen er zijn problemen ik hoe kan dit nu :confused: Maar dankzij google en deze topic werkt het terug.

Nog vraagje je moest een map aanmaken mag je die deleten ? Of moet je die laten staan voor geen problemen te hebben.

Grt Nick

Je mag die map en files deleten, die heb je niet meer nodig.

Wel triest dat dit gebeurt en AVG niet zelf binnen afzienbare tijd met een oplossing komt.
Ik hou het op Kaspersky.......

@ John, te gek dat zoveel mensen geholpen zijn :thumb:

missing bin file

heb het zelfde probleem ,heb de 2 file opgehaald en geinstaleerd.
AVG werkt weer perfect, maar ik mis nu naast de klok een paar pictogrammen???.
wie weet raad .
bedankt alvast.
gerard

Hey,
Het werkt weer.Dank u duizendmaal voor uw hulp.....! Gwiedo

Gisteren dezelfde melding gekregen. Vandaag Update now gedaan, en het kwam automatisch in orde. Ik hoefde niets 'los' te downloaden en installeren.

Tijs.

Bedankt John,

jouw kant en klare oplossing scheelde me een hoop gezoek.:thumb:

John,

Heel hartelijk bedankt voor de oplossing van het probleem!

Kabo

Wel triest dat dit gebeurt en AVG niet zelf binnen afzienbare tijd met een oplossing komt.
Ik hou het op Kaspersky.......

@ John, te gek dat zoveel mensen geholpen zijn :thumb:

Beetje voorbarig Raymond ... ?
Vind dat het best binnen een redelijke tijd is opgelost.
Overigens heeft AVG niet 'niet' gewerkt, alleen de virusdatabase was een aantal uren niet up-to-date.
Oorzaak lag w.s. in de registratie-database, want registreren kon niet meer omdat de betreffende link niet te bereiken was.

Ik vind AVG 8.0 Free prima werken ..... :thumb:
Indidentele controle met andere scanners geven geen enkel probleem aan.

Goedenavond,
Map aangemaakt, bestanden gedownload en update vanaf de map gedraaid.

Prima tip John, bedankt.

Maar nu, later toch weer de melding: Update failled! (kan geen verbinding maken met de server.

Nieuwe bestanden gedownload, update via de map, werkt prima.

Heb ik het goed begrepen dat AVG het probleem al heeft opgelost of moet ik nu zelf regelmatig handmatig downloaden en vanaf de map blijven uploaden?

Ik denk dat het probleem van een onbereikbare server een tijdelijk probleem is, drukte.
Het automatisch updaten ging hier net wel goed.

Je kunt het nog eens proberen door rechts te klikken op het het icoontje van AVG en dan
"Update now" te kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan