AVG oplossing "missing .bin file"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je snelle reactie John.
Hieruit begrijp ik dat het automatisch uploaden dus normaal zou moeten werken.
Ik ga het verder uitzoeken.
Prettige avond verder!
Groet, John
 
Bedankt & Veranderde files

Beste John,

Liep tegen hetzelfde probleen aan: A. bin file missing.
Kwam na intypen van het bovenstaande bij jouw bericht terecht, maar inmiddels is het 12-12- 2008.

De files AVI: 270.6.4 en IAVI: / 1616 zijn inmiddels vervangen door AVI: 270.9.17
en IAVI:/ 1845.

Heb deze files opgeslagen zoals jij beschreef en het probleem was opgelost.

Vriendelijk bedankt voor jouw uitleg, ben er goed mee geholpen.:thumb:
 
Dag allemaal, dit is al de tweede keer dat ik op een missend .bin file stuit en nou ja geen idee wat te doen de vorige keer, dus wachtte ik enkele uren en daarna verliep de update weer zoals gewoonlijk, dus zoals het zou moeten.
De eerste keer dat dit gebeurde vond ik nergens een oplossing, dus wachten dan maar alleen als ik dan dezelfde oplossing had gevonden had ik hem wel gebruikt deze keer leerde de ervaring mij dat eventjes wachten ook kan helpen, maar zou het over maximaal 3 uur nog steeds niet gewerkt hebben dan had ik jouw oplossing wel gebruikt John.
In elk geval bedankt ervoor ookal had ik hem niet nodig andere mensen hier konden hem wel gebruiken daarnaast ben ik wel op deze site kunnen komen, die mij nog onbekend was, waar ik een lading interessante topics vind, dus ik heb voldoende te lezen deze avond.
Groet, Freek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan