Avi bestanden en ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.
een les voor de toekomst; als je iets instaleert, kijk waar het naar toe gaat.

als je de link op audacity,sourceforge.net hebt gevolgt dan staat ie als het goed is hier
C:\Program Files\Lame for Audacity

Ik heb het geïnstalleerd in ' Mijn documenten ' . Als ik die map open, dan komt er allemaal van die kleine bestandjes.. Wat nu?

Begrijp je me ?
 
je zou deze moeten hebben
lame_enc.dll

ik kan het zelf niet nakijken omdat ik een andere versie heb.
 
je zou deze moeten hebben
lame_enc.dll

ik kan het zelf niet nakijken omdat ik een andere versie heb.

Hoy,

Welke versie heb je? Dan download ik de jouwe. ---> Ik heb geprobeerd om naar Lame .. te gaan, maar het lukte niet.

( Even Offtopic ( of hoe ze dat ook noemen ) Ben je een Nederlander of een Belg? :)
 
Laatst bewerkt:
http://www.audiograbber.nl/download.html
LAME Ain't MP3 Encoder DLL v3.96.1

download deze naar je buroblad >> pak 'm uit >> maak in de map van audacity een nieuwe map met de naam "lame mp3" >> kopiëer "lame_enc.dll" nu naar deze map.
en probeer het nu opnieuw.

ps de map van audacity vind je hier C:\Program Files\Audacity


en inderdaad dat heet off topic, ik ben een nederlander, waarom ??
 
http://www.audiograbber.nl/download.html
LAME Ain't MP3 Encoder DLL v3.96.1

download deze naar je buroblad >> pak 'm uit >> maak in de map van audacity een nieuwe map met de naam "lame mp3" >> kopiëer "lame_enc.dll" nu naar deze map.
en probeer het nu opnieuw.

ps de map van audacity vind je hier C:\Program Files\Audacity


en inderdaad dat heet off topic, ik ben een nederlander, waarom ??

Ziezo turn, het is me eindelijk gelukt. De vorige versie was de verkeerde, daarom lukte het niet bij mij. Deze versie ging wel. Ik heb het MP3 bestand opgeslaan.
Wat nu? Hoe moet ik de mp3 bestand er in terug invoegen bij de avi bestand? Hm? :)

P.S. Ik vroeg het omdat ik nieuwsgierig was :) Nu moet ik m'n taal aanpassen, want ik kan hier niet zomaar Vlaams praten :) en in 't dialect :D
 
Is er dan niemand die me verder kan helpen?

Turn?! Waar blijf je?! :)
 
:cool: turn was ff een heerlijk weekendje weg op de motor.

open nanadub en open de video weer (als je het nog een keer doet kan je 'm gewoon open laten staan)
klik menu audio "(VBR) audio..." >> menu audio "direct stream copy" >> menu file "save as AVI..."
 
:cool: turn was ff een heerlijk weekendje weg op de motor.

open nanadub en open de video weer (als je het nog een keer doet kan je 'm gewoon open laten staan)
klik menu audio "(VBR) audio..." >> menu audio "direct stream copy" >> menu file "save as AVI..."


Turn, als ik dus op VBR audio klik, dan krijg ik een venster waar ik kan dan de mp3 bestand kan openen, direct stream copy is bij mij al aangeduid, maar als ik op save as AVI ga drukken, dan krijg ik de melding;

You are about to save an uncompressed AVI file, which may be VERY large. If this not a temporary AVI file, consider using video compression to save space. The video mode must be set To Full Mode for video compression to work.

Als ik op yes druk, dan wordt m'n bestand gigantish groot. Het zat al in de 500 MB in de begin van de film; hoe groot zou het dan worden na 40 minuten.. :confused:

Wat nu?
 
video moet ook op direct stream copy staan. jij hebt 'm op full process staan.

bedenk het volgende en probeer te begrijpen wat je aan het veranderen ben en wat je niet wil veranderen.
je moet een film in onderdelen zien, te weten :
  1. video (het beeld dus)
  2. geluid
  3. evt andere geluids sporen (dvd 5.1 dolby of 2 kanaals stereo of dts)
  4. evt ondertitels (1 taal of meerdere talen)

direct stream copy, is vertaalt "een kopie van de directe stroom" . de stroom is de video- of audiostroom.
de video hoef je niet te veranderen, die was al goed
de audio heb je al verandert, je wil alleen een andere audio invoegen.
als je begrijpt wat je wil veranderen en hoe je het wil veranderen ga je ook de fouten herkennen.

die waarschuwing komt dus omdat de video op full process staat, dit betekend dat ie bewerkt wordt en dat wil je niet.
dat ie zo groot wordt komt omdat de standaart instelling uncomressed is (zonder compressie)
een avi zonder compressie is ongeveer 13 gig per uur video
 
video moet ook op direct stream copy staan. jij hebt 'm op full process staan.

bedenk het volgende en probeer te begrijpen wat je aan het veranderen ben en wat je niet wil veranderen.
je moet een film in onderdelen zien, te weten :
  1. video (het beeld dus)
  2. geluid
  3. evt andere geluids sporen (dvd 5.1 dolby of 2 kanaals stereo of dts)
  4. evt ondertitels (1 taal of meerdere talen)

direct stream copy, is vertaalt "een kopie van de directe stroom" . de stroom is de video- of audiostroom.
de video hoef je niet te veranderen, die was al goed
de audio heb je al verandert, je wil alleen een andere audio invoegen.
als je begrijpt wat je wil veranderen en hoe je het wil veranderen ga je ook de fouten herkennen.

die waarschuwing komt dus omdat de video op full process staat, dit betekend dat ie bewerkt wordt en dat wil je niet.
dat ie zo groot wordt komt omdat de standaart instelling uncomressed is (zonder compressie)
een avi zonder compressie is ongeveer 13 gig per uur video

Hey :thumb:

Fijn dat je terug bent ;)

Dan zet ik de video gewoon op ' Direct Stream Copy ' ?
 
video moet ook op direct stream copy staan. jij hebt 'm op full process staan.

bedenk het volgende en probeer te begrijpen wat je aan het veranderen ben en wat je niet wil veranderen.
je moet een film in onderdelen zien, te weten :
  1. video (het beeld dus)
  2. geluid
  3. evt andere geluids sporen (dvd 5.1 dolby of 2 kanaals stereo of dts)
  4. evt ondertitels (1 taal of meerdere talen)

direct stream copy, is vertaalt "een kopie van de directe stroom" . de stroom is de video- of audiostroom.
de video hoef je niet te veranderen, die was al goed
de audio heb je al verandert, je wil alleen een andere audio invoegen.
als je begrijpt wat je wil veranderen en hoe je het wil veranderen ga je ook de fouten herkennen.

die waarschuwing komt dus omdat de video op full process staat, dit betekend dat ie bewerkt wordt en dat wil je niet.
dat ie zo groot wordt komt omdat de standaart instelling uncomressed is (zonder compressie)
een avi zonder compressie is ongeveer 13 gig per uur video

Hallo Turn,

Fijn dat je een heel tekst hebt uitgetypt voor mij, maar eerlijk gezegd is dit Chinees voor mij. Ik heb er niets van begrepen! :eek:
Ik weet alleen dat ik de video op Direct Stream Copy moet zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan