AwStats update niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wzshop

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Beste mensen,

Ik heb een website en gebruik voor de stats awstats. Alleen klopt het dat hij de gegevens van vandaag pas morgen update? is er niet een manier op reallive te kijken?

Ik zie bovenin namelijk steeds staan:

Statistics for: www.oja.nl
Last Update: 21 Feb 2007 - 04:08
Reported period: Month Feb 2007

bvd,
robbert

Er is een knopje, bovenin, in het midden, dat iets is als Update Now of zoiets.

Bij ons systeem werkt dat prima.

Kijk anders goed de instellingen van awstats na, en kijk ook of de log-files van apache niet worden geschoond of verplaatst.

Tijs.

hartelijk dank

Beste tijs,

Allereerst hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb deze knop niet kunnen vinden, helaas. Maar ik zal even in mn site admin kijken.

Verder had ik nog een vraagje. Bied awstats de mogelijkheid om jezelf(via ip) niet mee te tellen? Zoja, waaar kan ik dat dan instellen?

Mvg,
Robbert

Problemen met het bijwerken van awstats kan komen door:
1. Soms staan nog bestanden open, wij hebben dat wel eens als FlashChat druk bezocht is.
2. Daarnaast moet je opletten dat je de logfile van Apache regelmatig wist of hernoemd, want anders zoek ie erg lang (er is veel data door te zoeken). Ik raad dus aan minstens elke maand apache even te stoppen en de logfile te hernoemen, zodat met een verse logfile voor de nieuwe maand begonnen is.

Zie de bijlage waar bij ons de verversing staat. Is dus in het midden van de pagina, bovenin.

Tijs.

Bijlagen

• awstats.JPG
    awstats.JPG
    12,6 KB · Weergaven: 37
@IzFazt: Alhoewel deze discussiedraad van 2007 is, toch bedankt voor je bijdrage! :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan