azureus laat me geen nieuwe torrents meer toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dio5

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2005
Berichten
76
Sinds enkele dagen vreemd probleem vastgesteld.

Ik kan geen nieuwe torrents meer in mijn lijst zetten van azureus. Op eender welke manier ik ook probeer ( op de torrent klikken, rechtsklikken openen met, in azureus open file, ...) der gebeurt gewoon niets. Als ik dit vanuit azureus wil doen, dan krijg je normaal zo n nieuw venster dat opengaat, maar nu dus ni meer. Het main-azureus venster 'verbleekt' wat, maar ik kan dus geen torrents toevoegen.

De twee die er nog inzitten, dus werken gewoon wel nog.

Iemand dit al meegemaakt?
:eek: :eek: :eek: :eek:
 
gebruik anders gewoon ff een andere
bittorrent bijvoorbeeld.
 
sla hem is op op je bureablad en open hem is vanaf daar met azureus. Werkt dit? Zo ja ben je een script fout tegen gekomen op je torrent site.
 
opt bureaublad hem ik nog ni geprobeerd..., ma kheb em wel al opgeslagen in een map en toen ging het niet.
 
ik download via nieuwsgroepen. Dat werkt vrijwel hetzelfde, alleen dan met nzb's. Af en toe wil ie ze van internet af ook niet inladen, dus sla ik hem dan op op bureablad, en druk ik rechtermuisknop --> openen met ---> het gewenste programma. Dit werkt bij mij altijd.
 
Ik ben vrijwel zeker dat het niet aan de torrents zelf ligt. Ik heb er 20 - 30 geprobeerd, zelfs nog torrents waarvan ik zeker ben dat ze gewerkt hebben. Er moet iets zijn met azureus zelf, of misschien iets door een ander programma dat het in de war brengt of zo...
 
dio5 zei:
Ik ben vrijwel zeker dat het niet aan de torrents zelf ligt. Ik heb er 20 - 30 geprobeerd, zelfs nog torrents waarvan ik zeker ben dat ze gewerkt hebben. Er moet iets zijn met azureus zelf, of misschien iets door een ander programma dat het in de war brengt of zo...

ja dit probleem heb ik dus met die NZB's af en toe ook. Eigenwijsheid noemen ze dat. Heb je al geprobeerd die torrents opte slaan en vanaf het bureaublad te openen?
 
ik sla ze altijd eerst op vooraleer ik ze open, maar dit helpt niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan