azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frizzel21

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
Ik heb sinds een weekj azureus, maar ik kan nie downloaden en ik heb wel java , er voor maar hij doet niets wie kan me ff iets verder helpen met dit?

En zorg er voor dat je geen blacklisted poort kiest. Ga in azureus naar 'tools->configuratie->server' en zet de poort op bijv. 65535. Zorg er voor dat deze poort openstaat in je firewall en eventuele router..

Geplaatst door Tarabass
En zorg er voor dat je geen blacklisted poort kiest. Ga in azureus naar 'tools->configuratie->server' en zet de poort op bijv. 65535. Zorg er voor dat deze poort openstaat in je firewall en eventuele router..

als ik het open krijg ik te zien: gefaald om een listen op poort udp:6432 te maken , en poorten openen is nieuw voor me haha ik heb de livebox, wanadoo, weet j hoe ik het daar moet doen ? eventueel :P

Of hier .

Stel eerst de bovengenoemde poort in in azureus en gebruik die poort om open te zetten. Azureus maakt gebruik van tcp-poorten, maar voor de zekerheid kun je natuurlijk ook allebij openzetten (tcp&udp)..

Welkom op helpmij.nl btw en hoop dat het je lukt. Anders horen we je wel :)

het lukt me nog niej mensjes ik ben lastig ik weet het :P
maar als ik de poort 65535 wil teste doet hij t ook niej pff lastig lastig :P

Wel je firewall toegang gegeven? Anders andere poort proberen. Kies een poort tussen 49152 en 65535, tussen 6881-6999 is soms blacklisted.

Ohja, je moet de poorten voor én TCP én UDP openzetten!

kan jij het voor me vertalen want ik ken totaal geen frans :P en hij mij ook nie denk ik haha

dat zou wel kunne maar ik weet niet eens hoe ik moet registrere in het frans maar ik ga ff proberen :P

mensen mensen mensen ik wordt niet goed dat kk azureus doet het niet snap er niets van ik snap die livebox niet heeeluppp

Even iets anders over azureus.. Heb hier een album gedownload, als torrent bestand, maar dan komt er een .tpb bestand uitrollen.. Dat kan ik nog steeds neit afluisteren, wat heb je dan aan azureus? Kan iemand mij uitleggen hoe ik het naar .mp3 kan converteren, of is dat niet nodig?

Welk bestand je download heeft niets met Azureus te maken, dat bepaal jij.
Je kiest bij de tracker het bestand. Daar zie je wat voor file het is. Als het goed is vertelt de uploader, als het een speciaal bestand is hoe je het moet openen.
Maar een .tpb bestand...?? Op Google zie ik iets over Thinkpad Buttons. Ik denk dat er iets niet klopt.

Oh haha, nou zo heeft ie hem toch echt opgeslage! Maar ik doe dat hele programma maar weg, want ik kan er toch geen liedjes mee zoeken..

Azureus is idd geen zoekprogramma, het is een torrent'client', waarmee je torrents kunt down- en uploaden.
Als je niet van plan bent om dat te doen heb je het niet nodig en kun je het weg doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan