Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

proesmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
bij azureus is het downloaden nu compleet, maar nu gaat hij seeden: 1 seeding 0 downloading het bestand is 1,27 gig groot maar de computer zit nu al bij uploaded 1,29 gig, wanneer stopt dit met seeden???? en als ik de bestanden open krijg ik alleen maar .Bin en BWS te zien geen setup.exe ofzo.

wanneer is het gedaan en kan ik het installeren?

Seeden duurt net zolang als dat je het bestand in de "gedeelde" map laat staan en users dat bestand via het WWW zoeken en vinden bij jou.

bestands extensies zie je hieronder:
Archieven .ace, .arj, .gz, .hqx, .lha, .rar, .sea, .sit, .tar, .tgz, .uc2, .zip
Muziek . .aac, .aif, .aiff, .amf, .ams, .ape, .au, .dbm, .dmf, .dsm, .far, .flac, .it, .mdl, .med, .mid, .midi, .mod, .mol, .mp1, .mp2, .mp3, .mp4, .mpa, .mpc, .mpp, .mtm, .nst, .ogg, .okt, .psm, .ptm, .ra, .rmi, .s3m, .stm, .ult, .umx, .wav, .wma, .wow, .xm.
Plaatjes .bmp, .dcx, .emf, .gif, .ico, .jpeg, .jpg, .pct, .pcx, .pic, .pict, .png, .psd, .psp, .tga, .tif, .tiff, .wmf, .xif
CD-Images .bin, .bwa, .bwi, .bws, .bwt, .ccd, .cue, .dmg, .dmz, .img, .iso, .mdf, .mds, .nrg, .sub, .toast
Programma's .bat, .cmd, .com, .exe, .ace, .arj, .gz, .hqx, .lha, .rar, .sea, .sit, .tar, .tgz, .uc2, .zip, .bin, .bwa, .bwi, .bws, .bwt, .ccd, .cue, .dmg, .dmz, .img, .iso, .mdf, .mds, .nrg, .sub, .toast
Video's asf, .avi, .divx, .m1v, .m2v, .mov, .mp1v, .mp2v, .mpe, .mpeg, .mpg, .mps, .mpv, .mpv1, .mpv2, .ogm, .qt, .ram, .rm, .rv, .vivo, .vob, .wmv

Hetgeen betekent dat je met alcohol120 of een soortgelijk brandprogje de image moet branden. (Maybe kan Nero het ook wel, maar dat heb ik nog niet eerder geprobeerd)

Laatst bewerkt:
Bij het nogmaals doorlezen van je vraag realiseerde ik mij dat mijn antwoord mogelijk een vervolgvraag oplevert, vandaar nog even deze toelichting:

een image bestand is niets meer en minder dan een soort van exacte kopie van de bron (CD/DVD), alleen op een bepaalde manier "verpakt" en op het www beschikbaar gesteld. Je zou een beetje de vergelijking kunnen maken met een .zip of .rar bestand (al is dat eigenlijk ook weer niet zo, want een zipper kun je door dubbelklikken uitpakken en dat kan met een imagebestand zoals jij dat hebt weer niet, maar goed het gaat even om de "beeldvorming" van WAT je hebt binnenghaald)

Laatst bewerkt:
ik heb alcoholic trial dus zal ik .bwa.bwi.bws.bwt.bin.cue, .cue is maar 1 kb?
dit op cd zette met alcoholic en dan werkt het.

Met een "kale" kopieeropdracht zal het niet werken, je zal de image middels de "brand-image?" optie van Alcohol moeten branden. Zelf werk ik niet met alcohol dus ik kan niet zeggen welke muisacties nodig zijn om die image te branden middels Alcohol120.

Wanneer je download compleet is bij Azureus verhuist hij toch naar het 2 gedeelte van het scherm (upload /seeder) ?

Daar kan je hem gewoon aanklikken en op DEL-drukken.
Het gedownloade bestand verdwijnt niet daardoor maar enkel de link naar het netwerk dat je niet meer wilt uploaden.

Als je een torrent download vanop een website staat er altijd bij hoeveel seeders (die 100 % van het bestand hebben/delen => jij dus) er zijn, hoe meer seeders hoe sneller je kan downloaden :D

Als je geen uploadbeperking hebt bij je provider is het natuurlijk wel leuk dat je bestanden zo lang mogelijk deelt want dan is iedereen blij :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan