b0 error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je de Ubuntu cd zelf downloaden, of moet ik hem online voor je zetten?

zet maar on geen idee welke ik moet hbben maar wat moet ik er dan mee doen?

Daarmee kan je de partitie waarop je MAC hebt geïnstalleerd formateren.
Hierdoor zal je Windows DVD erna de partitie gewoon weer zien.

ik snap het maar als het dat niet is dan heb ik pech :D laat het ons hopen op wat zet je hem on?

wil je proberen te comprimeren met winrar fzo want ik woon in belgië en heb een download limiet en die is al overschreden (al bijgekocht maar toch)

Heb hem ff gecomprimeerd met Winrar, echter dit maakt geen verschil in grootte.
Het is en blijft 1,3 GB

wat je dan wel zou kunnen doen is de iso uitpakken en dat dan in een winrar bestand inpakken dan word het wel verkleind maar maakt niet uit mn vader koopt bij heb ik geen last van ^^

wat je dan wel zou kunnen doen is de iso uitpakken en dat dan in een winrar bestand inpakken dan word het wel verkleind maar maakt niet uit mn vader koopt bij heb ik geen last van ^^

Nu weet ik ook ineens weer waarom ik soms mijn kinderen achter eht behang zou willen plakken.

PS: Er is overigens pas een nieuwe provider in België die geen limiet heeft.

dat werkt niet weet er iemand hoe ik het kan maken ik heb die partitie verwijderd maar dat werkt niet dus mijn pc blijft zeggen b0 error

Hoe werkt de live cd Ubuntu:

Laat je pc vanaf de DVD booten.
Selecteer hierna de Nederlandse taal.
Klik op "Start or install Ultimate Edition
Dubbelklik nu op het icoon installeren
Dan een paar instellingen doorlopen(taal, tijd en toetsenbord)
Nu start schijfindeler
Kies nu voor handmatig
Nu krijg je een scherm met alle schijven en hun partities.
Markeer nu de partitie die je wilt verwijderen, en klik op Delete partition.
Sluit nu de setup af, en volg de instructies op het scherm.

je kan ook gewoon ubuntu proberen en dan naar system dan beheer en dan partitie maneger ik heb die partitie al gedelete maar ik heb hem daarna opnieuw opgestart en nog hetzelfde probleem dus dat gaat niet dus ik moet een andere manier hebben denk ik ik ben nu die 2de partitie bij de 1ste aan het voegen ik hoop dat dat werk maar dat denk ik niet

maar dit duurt 1 uur en 3 kwartier

Laatst bewerkt:
je kan ook gewoon ubuntu proberen en dan naar system dan beheer en dan partitie maneger ik heb die partitie al gedelete maar ik heb hem daarna opnieuw opgestart en nog hetzelfde probleem dus dat gaat niet dus ik moet een andere manier hebben denk ik ik ben nu die 2de partitie bij de 1ste aan het voegen ik hoop dat dat werk maar dat denk ik niet

maar dit duurt 1 uur en 3 kwartier

Laat die partitie waarop je windows staat ongemoeid. Anders ben je alles kwijt.
Nadat je de partitie had verwijderd, had je nu moeten booten met de windows DVD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan