back up terug zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekimike86

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2006
Hoi,

Ik heb diverse afbeeldingen en word documenten kopieerd (via Win PE). De laptop waar het op stond werkte niet meer en heb alles gekopieerd naar een mem. stick. Van daaruit alles op een DVD gezet en gehoopt dat ik deze bestanden nu kon openen. Niet dus.

Als ik een word document die op de dvd staat probeer te openen zegt ie het volgende :

"Er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand
controlleer of er bestandsmachtigingen voor het document of station
controlleer of er voldoende geheugen en schijfruimte beschikbaar is
open het bestand met de conversiefunctie voor tekstherstel"

Als ik bij eigenschappen kijk (van het document, rechtermuis klik) dan staat ook alleen 'alleen lezen' aangevinkt terwijl bij een gewoon document niets staat aangevinkt. Het weghalen van het vinkje heeft overigens geen zin.

Doe ik dat wel en druk ik op oke dan zegt hij het volgende:

"Er is een fout opgetreden bij het toepassen van kenmerken op dit bestand:
F:\direction\bestand.doc

toegang geweigerd"
negeren alles negeren opnieuw anuleren

wie kan mij helpen? Zou namelijk doodzone zijn om al deze gegevens kwijt te zijn ...

kopieer zo'n bestandje naar je harddisk en haal dan de leesbeveiliging er af en probeer het dan nog eens.

mail eens 1 zo'n bestandje naar mij toe.
Wil ik eens kijken hoe dat bij mij gaat.

puppie@helpmij.nl

erg laat maar als het mag zou ik graag een bestand alsnog willen kopieren mailen, probleem is echter dat ik het bestand niet naar de HD kan kopieren en dus (denk ik niet mailen) Ik ga het echter proberen door een bijlage in mijn hotmail toe te voegen en die naar je te sturen

let op je ongewenst post dus :) van Mike

helaas:

Windows Live Hotmail heeft niet het volledige bestand ontvangen. Dit kan komen doordat er een tijdelijk probleem is met de internetverbinding. Probeer het bestand opnieuw te uploaden.

Laatst bewerkt:
mail is er maar zonder bijlage

mail is er maar zonder bijlage

Dat is het probleem. Hij herkent het bestand dus niet. Het zelfde geval (denk ik) dat je het bestand niet van de DVD kan kopieren naar de HD. Kan het zijn dat ik de bestanden heb beveiligd tijdens het branden of komt het omdat ze van Windows zijn gehaald middels Windows PE

in jouw mail staat dat er een tjdelijke internet verbinding niet goed is.
Kun je zo'n bestandje wel naar je harddisk kopieeren.??

:o :o :o
Ik schaam mij diep....:)

Als je met de rechtermuis knop op zo'n bestandje klikt
heb je dan de mogelijkheid om kopieeren te kiezen ??
Zo ja probeer dat dan eens en plak dat dan eens in een mail.
In het eerste bericht heb je het over een mem stick...is die er nog en staan daar die bestanden nog op.
Ook praat je over een tekst converter........dus je ziet wel iets zou je een screen shot kunnen maken en hier plaatsen.

Als je met de rechtermuis knop op zo'n bestandje klikt
heb je dan de mogelijkheid om kopieeren te kiezen ??
Zo ja probeer dat dan eens en plak dat dan eens in een mail.
In het eerste bericht heb je het over een mem stick...is die er nog en staan daar die bestanden nog op.
Ook praat je over een tekst converter........dus je ziet wel iets zou je een screen shot kunnen maken en hier plaatsen.

het is ongelovelijk maar ze stonden nog ergens verstopt op mijn oude externe HD. Wat een geluk!

Ik wil je weer eens bedanken voor alle moeite puppie! Toppertje! Mag slotje op deze:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan