Hoi,
Ik heb diverse afbeeldingen en word documenten kopieerd (via Win PE). De laptop waar het op stond werkte niet meer en heb alles gekopieerd naar een mem. stick. Van daaruit alles op een DVD gezet en gehoopt dat ik deze bestanden nu kon openen. Niet dus.
Als ik een word document die op de dvd staat probeer te openen zegt ie het volgende :
"Er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand
controlleer of er bestandsmachtigingen voor het document of station
controlleer of er voldoende geheugen en schijfruimte beschikbaar is
open het bestand met de conversiefunctie voor tekstherstel"
Als ik bij eigenschappen kijk (van het document, rechtermuis klik) dan staat ook alleen 'alleen lezen' aangevinkt terwijl bij een gewoon document niets staat aangevinkt. Het weghalen van het vinkje heeft overigens geen zin.
Doe ik dat wel en druk ik op oke dan zegt hij het volgende:
"Er is een fout opgetreden bij het toepassen van kenmerken op dit bestand:
F:\direction\bestand.doc
toegang geweigerd"
negeren alles negeren opnieuw anuleren
wie kan mij helpen? Zou namelijk doodzone zijn om al deze gegevens kwijt te zijn ...
Ik heb diverse afbeeldingen en word documenten kopieerd (via Win PE). De laptop waar het op stond werkte niet meer en heb alles gekopieerd naar een mem. stick. Van daaruit alles op een DVD gezet en gehoopt dat ik deze bestanden nu kon openen. Niet dus.
Als ik een word document die op de dvd staat probeer te openen zegt ie het volgende :
"Er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand
controlleer of er bestandsmachtigingen voor het document of station
controlleer of er voldoende geheugen en schijfruimte beschikbaar is
open het bestand met de conversiefunctie voor tekstherstel"
Als ik bij eigenschappen kijk (van het document, rechtermuis klik) dan staat ook alleen 'alleen lezen' aangevinkt terwijl bij een gewoon document niets staat aangevinkt. Het weghalen van het vinkje heeft overigens geen zin.
Doe ik dat wel en druk ik op oke dan zegt hij het volgende:
"Er is een fout opgetreden bij het toepassen van kenmerken op dit bestand:
F:\direction\bestand.doc
toegang geweigerd"
negeren alles negeren opnieuw anuleren
wie kan mij helpen? Zou namelijk doodzone zijn om al deze gegevens kwijt te zijn ...