bad hostings

https://www.ssllabs.com/ssltest/ana...nderploeg.nl&s=141.138.169.213&hideResults=on Een A-
en
https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=steunpuntwp.nl&hideResults=on Een T

Domain nameservers ns.theory7.eu ns.theory7.nl ns.theory7.net
Creation Date: 2022-02-07 Updated Date: 2026-09-03 Record maintained by: SIDN BV

Whois staat goed en dns draait bij theory7 en resolved ook en je hebt een redirect naar de site die bij webhostingserver.nl draait. Als steunpuntwp nou een goed ssl cert zou hebben en die van theory7 zou kloppen is alles knus :)

Causes of Invalid HSTS Policies
    • Duplicate Headers: Reverse proxies (like Nginx) and backend apps (like Apache or IIS) both add a Strict-Transport-Security header, causing malformed duplicate responses.
    • Incorrect Syntax: A typo, invalid max-age value, or unsupported directives inside the header string.
    • Insecure Transport: Sending an HSTS header over a plain HTTP connection instead of an active, valid HTTPS session. [1, 2, 3]

Ikzelf draai een VPS bij TransIP. Goede service en je kan er een hoop mee beheren en onderhouden. Voor de wat minder belangrijkere taken/sites heb ik een tweede VPS bij Contabo.

Transip is niet slecht, heb goede ervaringen gehoord en de prijzen zijn ok. Contabo is lekker goedkoop, 5 euro voor 4 vCores 100Gb en unlimited data is netjes. Is hun pijp een beetje snel, lijken de vps'en oversold of draait het lekker?

de www.steunpunt.....doet het nu ook hoor! Wordt doorgelinkt Niets aan het handje. Heb wel een mini pakketje besteld voor heel weinig, want ik moet wel het e-mailadres erbij hebben.
En wellicht ga ik al mijn websites verhuizen als mijn klantjes ook ergens anders heen zijn gegaan.

Hier werkt het gewoon goed. Ook FF.
In Chrome trouwens niet, raar.

Allereerst heet ik geen Angela69 .......
Ten tweede gebruik ik altijd steunpuntwp.nl
Dat deze doorlinkt maakt niet uit. Ik ben toch aan het afbouwen en houd er volgend jaar helemaal mee op. Dus ach.

ach jongens, maak je nou niet druk om mijn domein en een subdomein. Ik hoef er niet van te leven. Laat lekker gaan.

Dat doe je maar in een andere topic. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan