beste allemaal, ik heb een vraagje over een batch programmaatje dat ik aan het maken ben, hier is de code die ik nu heb:
dit script kopieert zichzelf en een laat-bureaublad-zien-bestand naar alle mappen in de map waar het programma zich bevind, althans, dat is de bedoeling, als ik het .bat bestand in een map zet waar weer een submap in zit en in die map weer een submap, dan worden de 2 bestanden netjes gekopieerd, alleen ze worden niet goec uitgevoerd.
weet iemand waar het aan ligt dat het gekopieerde batch bestand niet wordt uitgevoerd?
Na het uivoeren geeft het 2e venster(en de laatste, ik krijg steeds een fout) deze uitkomts:
Code:
@echo off
FOR /D %%G IN (*) DO echo ******** File: %%G
FOR /D %%G IN (*) DO COPY "buroblad.scf" "%%G\buroblad.scf"
FOR /D %%G IN (*) DO COPY "copy.bat" "%%G\copy.bat"
FOR /D %%G IN (*) DO echo ******** Openen "copy" "%%G\copy.bat"
echo ******** map: %~dp0
FOR /D %%G IN (*) DO START "copy" "%~dp0%%G\copy.bat"
dit script kopieert zichzelf en een laat-bureaublad-zien-bestand naar alle mappen in de map waar het programma zich bevind, althans, dat is de bedoeling, als ik het .bat bestand in een map zet waar weer een submap in zit en in die map weer een submap, dan worden de 2 bestanden netjes gekopieerd, alleen ze worden niet goec uitgevoerd.
weet iemand waar het aan ligt dat het gekopieerde batch bestand niet wordt uitgevoerd?
Na het uivoeren geeft het 2e venster(en de laatste, ik krijg steeds een fout) deze uitkomts:
Code:
******** File: map1
1 bestand(en) gekopieerd.
1 bestand(en) gekopieerd.
******** Openen "copy" "map1\copy.bat"
******** map: C:\Documents and Settings\Ronnie\Mijn documenten\map\map1\
Kan bestand C:\Documents and Settings\Ronnie\Mijn documenten\map\map1\map1\copy.bat niet vinden.
C:\Documents and Settings\Ronnie\Mijn documenten\map>
Laatst bewerkt: