batch vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigboy715

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2009
hallo,

ik ben zelf maar een beetje bekent met het programeren maar ik zoek een batch bestand dat bij het uitvoeren direct een sneltoets (s1) uitvoerd
(ik laat dit bestand uitvoeren door geplande taken van vista op een bepaald tijdstip)
(en de sneltoets s1 zorcht er voor dat een relaiskaart gestuurt word dat mijn licht in m'n kamer aan gaat)

zouden julie me hier mee kunnen helpen door bijvoorbeeld de text die in het bestandje moet neer te kunnen zetten :)

Laatst bewerkt:
je kunt (in TC 7) een user commando definieren en dat aan je sneltoets hangen.
ga naar configuratie > diiversen > toetsencombinaties, kies de toets die je wil hebben en klik op het vergrootglaasje, selecteer usercmd.ini in de linkerkolom, klik op nieuw en verzin een naam. Na Ok kom je in dezelfde dialoog als bij het instellen van knoppenbalk-knoppen met dezelfde mogelijkheden als commandoparameters.

je kunt (in TC 7) een user commando definieren en dat aan je sneltoets hangen.
ga naar configuratie > diiversen > toetsencombinaties, kies de toets die je wil hebben en klik op het vergrootglaasje, selecteer usercmd.ini in de linkerkolom, klik op nieuw en verzin een naam. Na Ok kom je in dezelfde dialoog als bij het instellen van knoppenbalk-knoppen met dezelfde mogelijkheden als commandoparameters.

oke maar dat was volgensmij niet echt de bedoeling ik kan ik het programma geplande taken allen deen programma op laten starten en hij moet juist de sneltoets s1 trigeren daar moet iets tussen komen

en is het een programma, want al vul jij start internetexplorer in dan een batchfile maken, dan start hij internet op

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan