Battlefield 2 PunkBuster Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Berichten
320
Heey,

heb sinds vrijdag BF2 gekregen. en nu wil ik dus online gaan spelen. Maar als ik op een online server wil spelen, gaat dat niet. Hij laadt dan wel gewoon, maar als er de map in het begin komt, krijg ik een error, die ongeveer zo ging: Punkbuster fout, geen privilege of OS probleem.

Ik heb Punkbuster nog niet gedownload, maar als ik het probeer krijg ik een pagina vol met hoofdletters en cijfers, dat er ongeveer zo uitziet:

DSKJFAKDSJFA24KDSJV dSKAFjdifi8f69sdsfAKjdsai
(of zoiets, maar het zegt mij niks)

Ik zou toch graag online spelen.

mvg,
kaico
 
je hebt vista toch, je moet het spel als administrator uitvoeren, dan doet hij het als goed
 
ja jefrim (gangkill) heeft gelijk
dat komt door vista gewoon eigenschappen bij de pictogram aanklikken en dan uitvoeren als administrator aanvinken:confused:
mocht dan niet werken en dit de foutmelding is pnkbstrA.exe op pnkbstrB.exe failed of zoiets ligt het aan je virus scanner en moet je die bestanden op toelaten zetten
 
heb nu dat van administrator gedaan,, en het werkt:thumb::D:D, echt kei veel bedankt:thumb:.

mVg,
kaico
 
ok mooi, suc 6 met bf2 en mischien kom ik je nog wel tegen in de online wereld::p
 
Ik heb het zelfde probleem

maar bij mij doet hij het na al die dingen en patches nog niet goed online:-(
 
graag eigen vraag aanmaken.

beschrijf wat precies je probleem is en dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.

krijg je exact dezelfde melding?
 
Speel een server waarbij punkbuster uitgeschakeld is. Die zijn er vast genoeg te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan