Battlefield 2 & Punkbuster

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonwas

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Beste lezers,

Ik heb Battlefiel 2: Ultimate Collection al een tijdje. Nu heb ik een nieuwe computer met Windows Vista Home Premium. Ik heb hem daarop geinstalleerd. Wanneer ik online ga spelen. Krijg ik na 2-4 min. de volgende melding:

This PB server requires (A1392 C2.150)-Error loading pbcl

Ik heb al op internet gekeken naar mogelijke oplossingen. Daar zegt men dat je punkbuster moet updaten. Alleen ik zie nergens op m'n computer punkbuster staan. Want als je een update moet uitvoeren dan gaat dat toch over bestaande software heen? Hoe zit dat precies.

Hier wat specificaties van m'n PC:
Windows Vista Home Premium (32-bits)
Proc. Intel Core 2 quad CPU Q8200 2,33 Ghz
Videokaart: NVIDIA GeFore 9400 GT
Internet gaat wireless met een USB-antenne. Signaal komt vanaf een router

Ik hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen,

Alvast bedankt,

Anton

Het werkt nog steeds niet. Hij blijft dezelfde foutmelding geven.

Punkbuster al opnieuw geinstalleerd? Dus verwijderen en opnieuw installeren emt de updates.

Beetje triest misschien, maar hoe doe ik dat? Want ik zie bijv. in de softwarelijst van het configuratiescherm niets van Punkbuster. Alleen Battlefiel 2, Special Forces enz.

Zou het ook mogelijk zijn dat je punkbuster helemaal niet hebt?

This PB server requires (A1392 C2.150)-Error loading pbcl

Dat zinnetje geeft mij namelijk het idee dat heel PB niet gevonden kon worden.

Probeer PB eens los te downloaden en installeren.

http://www.punkbuster.com/

ik had precies hetzelfde toen ik de uitbreidingen ging halen je moet dan gewoon naar de site van punkbuster gaan en dan het programmatje downloaden om zelf punkbuster te updaten voor een spel

Om precies te zijn heb ik gedownload vanf deze pagina:

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

En dan natuurlijk de versie voor Windows. Maar als je dat venster afsluit nadat je die battliefield hebt toegevoegd kun je het nooit meer terughalen. Hoe zit dat precies. Ik vind niks in het startmenu ofzo? Trouwens ik krijg nu niet de melding meer. Alleen op sommige servers nog wel. Ik heb gewoon op Check for updates gedrukt. Toen lukte het wel. Weet iemand wat ik nog meer kan doen?

heb je hem toen je hem ging downloaden op uitvoeren of opslaan gedrukt? ik had op opslaan gedaan en zo altijd terug kunnen halen

Ik heb op opslaan gedrukt. Ja als je het zo bekijkt dan kun je hem nog terughalen. Maar het is geen programma met een icoontje, enzo. Maar goed. Nu moet ik de Boosterpacks nog installeren. dat lukt bij de installatie nog niet. Bij de laatste keer patchen gaf hij de melding ptchen is mislukt. Maar ik kijk nog wel ff

Het is heel raar. Hij geeft de boosterpacks wel weer in het spel. Wanneer ik dan een missie van de boosterpacks aanklik geeft hij dat je de boosterpacks moet kopen, terwijl ik ze al geinstalleerd heb. Alleen dat registreren gaat een beetje vaag. Je seriesleutel hoef je niet op te geven bij je installatie, maar wel bij die registratie. Wanneer ik dan alles invul kom ik op een pagina waar ik een EA account moet aanmaken, maar ik krijg helemaal geen bevestiging dat het registreren gelukt is ofzo. Onwijs vaag.

registeren deed ik op www.ea.com daarna op registrer your game en ingelogd en daarna me bf2 gegevens in gevuld met de code op het hoesje en hij deed het

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan