Battlefield 2 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

wonkobonko

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2005
Hallo,

Ik heb vanochtend m'n c schijf gefragmenteerd en bf2 geinstaleerd met de afgelopen 4 patches.

Ik starte hem op, was mn wachtwoord kwijt en toen stond hij vast.
Ik moest mn comp. rebooten. Nadat ik dat gedaan had, wou ik hem weer opstarten, maar dat lukte niet..ik starte via de cd op. En dat lukte niet (iemand die bf2 heeft zou dan kunnen kiezen tussen speel online of speel nu of andere opties, de opties 'speel nu online' of 'speel nu' kon ik niet aanklikken,ik kon alleen nog deinstaleren)

Ik instaleerde het weer. Maar nu start hij niet meer op. bf2.exe komt in de processen lijst.

Maar verder dan het foto'tje met de tank in Strike at Karkand. komt hij niet

Weet miss iemand hier wat ik moet?

a.v.b.

misha

Als je XP hebt.......heb je wel ServicePack2 en DirectX in huis?

Misschien moet je na het deinstalleren wel met een progje zoals Ccleaner (google) de boel even schoonmaken.
Als de installatie dan nog niet lukt zou je weer kunnen verwijderen en cleanen met Ccleaner maar daarna ga je het register in.

Als je XP hebt, maak een systeemherstelpunt
Klik op start/uitvoeren/typ regedit
Zet het schuifje helemaal bovenin bij Deze Computer.
Klik op bestand linksboven en exporteer het register naar een plek die je later nog weet te vinden.
Klik nu op bewerken, typ de naam van het programma in en klik op zoeken.
Iedere keer wordt er een regel gemarkeerd. Alleen die regel weghalen. Misschien wat te weinig maar liever dat dan te veel wat niet bij het programma hoort.
Als je die regel verwijderd hebt gebruik je de F3 toets om de volgende te zoeken.
Doe dit tot het eind.

Mocht het progr. met verschillende namen werken dan zul je daar ook even op moeten zoeken.

Doe kalm aan!! In het register kun je niet gaan spelevaren!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan